kategorie:

wszystkie (869) zabawy (580) krzyżyki (572) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

środa, 14 września 2016

Zakładka z czarnym kotem

i czarną obwódką. Prostota, elegancja, tajemniczość - tak mi się kojarzy:


materiał len naturalny 23ct.
nici mulina Ariadna
czas 1,5 godz.
rozmiar 24x44 + 23x7 krzyżyków


A na tamborku było tak:




Zakładka leci do Adrianny - banerek jest też z prawej strony bloga:




Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze pod poprzednim wpisem.
Do następnego razu!
:)



22 komentarze:

  1. świetna jest! Bardzo szybko ja zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna....bardzo mi się podobają twoje zakładki!

    OdpowiedzUsuń
  3. No, to zakładka dla mnie, bez dwóch zdań.;) Urocza, jak wszystkie poprzednie, zresztą.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ta kocia zakładka bardzo sympatyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie też się ten kociak spodobał;-) Twoja zakładka jak zwykle jest prześliczna:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna zakładka. Bardzo lubię takie 'czarne' haftowane kociska.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prostota, elegancja, tajemniczość - zgadzam się w 100% z twoimi skojarzeniami :) dodała bym jeszcze, że jest wykonana z największą starannością :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja, bardzo mi sie podoba! :)

    Przy okazji zapraszam do mnie na blog, właśnie trwa KONKURS z okazji 5 urodzin bloga :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładna zakładka, a jeszcze piękniejsze jest wykończenie! Cudowności!

    OdpowiedzUsuń
  10. BArdzo ładnie wygląda w swej prostocie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne , uwielbiam wszystko co z kotami! Oczarowana <3 Sciskam i pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolejna urocza zakładka! Dla kocich wielbicieli istne cudeńko! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Haft piękny ale też przykuwa uwagę wykończenie szczegółów czyli piękna oprawa :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zakładeczka! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)