kategorie:

wszystkie (869) zabawy (580) krzyżyki (572) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

środa, 28 września 2016

Zakładka z kicią

dla młodej czytelniczki. Wzorek szybki a efekt chyba całkiem fajny. Ufam, że spodobał się 10-latce:


materiał len naturalny 23ct.
nici mulina Ariadna
czas 1 godz.
rozmiar 45x24 + 16x7 krzyżyków


Zdjęcie tamborkowe też oczywiście mam:




Zakładka leci do Adrianny - banerek jest też z prawej strony bloga:




Do następnego wpisu!
:)



21 komentarzy:

  1. Świetnie dobierasz motywy na zakładki. Wypracowałaś sobie swój styl. Elegancko, precyzyjnie a w centrum śliczny haft. Masz już niezłe zaplecze zakładkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. w prostocie całe piękno,śliczna jest

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejna śliczna zakładka!
    Violka, jesteś moją zakładkową Mistrzynią :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzorek fajny, a zakładka jak zwykle jest wspaniała:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kapitalna!!! Muszę zrobić taka dla fumfeli - miłośniczki kotów i książek. Ale się ucieszy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna zakładka <3 Ja na razie nie mam czasu na zakładkowy SAL :(
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. O jaka urocza! :) Na czym haftujesz ? Fajny kolorek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      ps. tkanina kupowana jako len w kolorze naturalnym.

      Usuń
  8. Fajna! Myślę że się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak zwykle kolejne małe cudo. Jak Ty to robisz? wow

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocik uroczy, a wykończenie zakładki jak zawsze perfekcyjne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne, jestem oczarowana! Uwielbiam wszystko co kocieeeeee !!!!Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)