kategorie:

wszystkie (869) zabawy (580) krzyżyki (572) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

wtorek, 4 października 2016

Zakładka z wilczurem

tzn. owczarkiem niemieckim, dla pewniej miłośniczki czworonogów:


materiał len naturalny 23ct.
nici mulina Ariadna
czas 4,5 godz.
rozmiar 29x 68 + 17x5 krzyżyków




Zdjęcia tamborkowe robię na potwierdzenie, że to moja praca:




Zakładka wpisuje się w temat zabawy u Adrianny - banerek jest też z prawej strony bloga:




Od teraz zdjęcia będą już raczej tylko gorsze :(  Na Śląsku dziś mokro, wietrze i ogólnie mówiąc psia pogoda.
Mimo to, pozdrawiam i życzę wszystkim miłego dnia!
:)



28 komentarzy:

  1. Świetna zakładka...bardzo fajny wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna zakładka, będzie miłym prezentem! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny wilczur i podoba mi się delikatność Twoich zakładek:-) Pozdrawiam serdecznie Violu:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super cudna zakładka ,aż chce się sięgnąć po książkę z takim cudem ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny przyjaciel do książki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna zakładka!
    Na Dolnym Śląsku też paskudnie. Wieje okropnie, pada co chwilę...Jesień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po południu się przejaśniło i nawet słońce przygrzało :)

      Usuń
  7. Na 23ct - to już duży pazur!!! A owczarki niemieckie - KOCHAM!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam koty nic więc dziwnego, że skradła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbia psy, a Twój jest uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna zakładka! Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  11. On juz wyje do księżyca? Fajna zakładka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna zakładka, jestem zachwycona tym lnianym stylem!

    OdpowiedzUsuń
  13. Robienie zakładek opanowałaś do perfekcji! :)
    Mam wrażenie, że Twój wilk ma łagodniejsze spojrzenie niż ten człek z okładki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna zakładka :).

    Ja teraz też mam na tamborku pieska ale haskiego :).

    Dzisiaj już nie możemy narzekać na pogodę ;).

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna, bardzo ładny wzór, a wykonanie jak zwykle perfekcyjne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna zakładka! Życzę powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna! Kurczę, może się pokuszę o ten wzorek :) Jedna chętna by się znalazła.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny wzorek kusi bardzo...Lupus by się ucieszył ;) Zakładka,jak wszystkie twoje,perfekcyjnie wykonane. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przesliczna , jak zawsze pozytywnie zaskakujesz! Pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna zakładka, ładny haft i piękne, staranne wykończenie. super!

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)