kategorie:

wszystkie (566) krzyżyki (367) zabawy (296) mix technik (89) kartki (40) ogólnie (39) hardanger (33) szyte (20) makrama (4)

czwartek, 20 października 2016

Kolorowanie (lygaeus equestris)

rażącymi kolorami pisaków jest fajne a efekty uzyskuje się takie "dające po oczach". Widać to gołym okiem (niekoniecznie na moich zdjęciach):




W trakcie podejmowania decyzji, jakby tu z tych paru pisaków wyczarować kolejny odcień zieleni:




Dziękuję za komentarze, odwiedziny i do następnego razu!
:)



21 komentarzy:

  1. Ciekawy robal, a kolorowanka daje po oczach albo ja mam źle ustawiony monitor;-)
    Powodzenia w wyzwaniu:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda jak żywy :) zapraszam do mnie na nowego bloga zakątek-pomyslow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię te robaczki,wszędzie ich pełno :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kolory, najbardziej podoba mi się użyta zieleń. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam kolorowanki dla dorosłych. Twoja wersja żuczka jest świetna. Życzę powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zwiniec rycerzyk jak żywy👍 powodzenia w wyzwaniu☺ fajny efekt pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale żarówiasto dziś u Ciebie!
    Podziwiam za kolorowanie tych maleńkich kuleczek, listeczków, łodyżek :), a robal... brrr...
    Powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Obrazek jak z książki z ilustracjami :) Fajne kolory! Lubię pomarańcz!

    OdpowiedzUsuń
  9. to musi być bardzo energetyczny obrazek Violu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja się ostatnio zabrałam za kolorowanki córki :D Faktycznie odprężające zajęcie.

    OdpowiedzUsuń
  11. O mamo! to jak robienie konturów w mojej niebieskiej wiedźmie. Niech je....
    Ale oczywiście efekt rewelacja ! Robal jak żyw

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzeczywiście kolorki trochę neonowe, ale obrazek wyszedł super.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny obrazek! Podziwiam za wytrwałość, ale pewnie mazakami idzie trochę łatwiej, bo ja kredkami nie daje rady :D

    OdpowiedzUsuń
  14. To chyba moje ulubione owady hihi , zawsze spotykane w sporych grupkach
    nie wiem czemu ??? U nas ostatnio mało je widuję też nie wiem czemu :(
    pozDrawiaM ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  15. och! ja też lubię kolorowanki :) super przyjemne zajęcie :)

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)