kategorie:

wszystkie (869) zabawy (580) krzyżyki (572) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

poniedziałek, 24 kwietnia 2017

Serwetka kwiatowa żółta

w dość stonowanym odcieniu tego koloru:




materiał Unifil DMC biały 22 ct.
nici Ariadna Maja żółte (5)
czas 14 godz.
rozmiar 41 x 45 bloczki



Tym razem zrobiłam kilka zdjęć w czasie haftowania, ale jednak nie będę Was nimi zanudzać, więc wstawiam tylko jedno:





Serwetka niech leci do Renaty- banerek jest też z prawej strony bloga:





Może pamiętacie, że niedawno pokazywałam Wam taką Zieloną serwetkę, od dzisiejszej Żółtej różniła się ona wypełnieniem środka. Przed wysyłką ich do przemiłych nowych Właścicielek, udało mi się sfotografować je razem:





Za oknem mamy prawdziwie kwietniową pogodę, słońce przeplata się z deszczem a nawet śniegiem. Zobaczymy co będzie dalej.

Buziaki i miłe pozdrowienia dla Was.
:)



27 komentarzy:

  1. Śliczna ;) Dla mnie to czarna magia, więc tym bardziej mnie zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne i takie wiosenne - to przez te kolory.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Violu! przepiękna serwetka! podziwiam! oj chciałabym taką mieć! jest cudowna! pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  4. obie wersje piękne, choć ta jaśniejsza bardziej do mnie przemawia;)
    Pozdrawiam cieplutko i dziękuje za udział w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądają te serwetki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne obie wersje! Misterna robota :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dawno n ie haftowałam hardangerowo! Z przyjemnością oglądam! Miłe oku serweteczki, jedna i druga :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne serwetki !!!
    Pozdrawiam ciepło <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna. W sumie to obie są rewelacyjne. Nie mogę się zdecydować, która bardziej mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczna i jeszcze do kompletu. Cuda 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawa serwetka. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obie serwetki wyglądają pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne te serwetki! Bardzo mi się podobają! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podobają mi się te serwetki! Bardzo!
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Są śliczne, Violu!
    A jedna cieszy moje oczy - serdecznie dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Obie śliczne ale żółta przykuła moją uwagę😊
    Niech już ta wiosna przyjdzie na dobre😐

    OdpowiedzUsuń
  17. Od zawsze intryguje mnie ten haft. Marzy mi się wykonanie choćby najmniejszego.Serwetki cudne. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawa, zupełnie inna niż takie tradycyjne

    OdpowiedzUsuń
  19. Violu, mogłabyś zdradzić nazwę wzoru na tę serwetkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia, mam wzór z jakiejś gazetki chyba włoskiej, dość to niewyraźne - odezwij się na fb, mailu.

      Usuń
  20. Ale super!!! Dziękujemy za udział w zabawie DIY. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Karola

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny haft. Świetna inspiracja. Dziekuje za udział w zabawie DIY INSPIRACJE-KWIATY. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)