kategorie:

wszystkie (870) zabawy (581) krzyżyki (573) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

niedziela, 19 marca 2017

Serwetka kwiatowa

w wiosennym zielonym kolorze. Już wkrótce będziemy mogli się cieszyć taką soczystą, świeżą zielenią trawy, liści - już nie mogę się doczekać!

Tak dawno nie wyszywałam nic hardangerem, że tutaj połączyłam go z tradycyjnymi krzyżykami. 
Oto efekt: 

materiał Unifil DMC biały 22 ct.
nici Ariadna Maja seledynowe (5 i 8)
czas ... godz.
rozmiar 41 x 45 bloczki




Serwetkę zgłaszam do zabawy prezentowej u Renaty:


 


Wiosno, przybywaj!


Buziaki i miłe pozdrowienia dla Was.
:)



32 komentarze:

  1. Pięknie dziękuję, że dosłałaś swoją przepiękną, delikatną serwetkę na moją zabawę. Cieplutko pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna! I bardzo wiosenna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna serwetka!
    Coraz bardziej czuć wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, w wiosennych kolorach !!!
    Ja też bardzo dawno nie haftowałam hardangerem, jakieś UFO się plącze w szafie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. ale fajna! kolorek już bardzo wiosenny

    OdpowiedzUsuń
  6. Serwetka jest prześliczna. Kocham taką zieleń. To moja ulubiona. Bardzo mi się podoba ta serwetka.
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna i taka wiosenna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Violu, serwetka jest cudna,prawdziwie wiosenna.Marzy mi się żeby nauczyć się wyszywać hardangerem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. serweta wyszła przepięknie!
    podziwiam i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niepowtarzalny urok ma ta serwetka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zachwycająca serwetka, świetny i bardzo soczysty kolorek wybrałaś:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna, wiosenna serwetka, Violu!
    Kusi mnie hardanger, ale czasu ciągle mało...

    OdpowiedzUsuń
  13. W tym roku zielony to mój ulubiony kolor i do Twojej serwetki pasuje idealnie ☺️

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczna serwetka! prześlicznie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiosna, wiosna idzie! Super wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe połączenie :) Śliczna, wiosenna serwetka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Taki haft to dla mnie jakaś "wyższa szkoła jazdy":-)) Efekt superaśny:-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest przepiękna! oj chciało by się taką umieć zrobić, albo przynajmniej popatrzeć z bliska... jak marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Coś wspaniałego Gratuluję wykonania :-) To idealnie trafia w mój gust.

    OdpowiedzUsuń
  20. Sliczna :) Ciekawe jest to połączenie ubu technik :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolorek cudny! Piękna serweta!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Swietna praca, dziekujemy za udzial w wyzwaniu KTM☺

    OdpowiedzUsuń
  23. ZJAWISKOWA!
    Nawet nie chcę myśleć jak czasochłonne jest wykonanie takiej pracy! Ale wysiłek wart zachodu!
    Dziękujemy za udział w zabawie w KTM :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna serwetka. Uroku dodaje jej ta soczysta, wiosenna zieleń.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Super Violu! Po raz kolejny widzę bierzesz udział w wyzwaniu KTM:) Dziękujemy!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ależ mam opóźnienie, dopiero teraz nadrabiam zaległości...

    Możesz zdradzić nazwę tego wzoru? Jest przecudowny!

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)