kategorie:

wszystkie (869) zabawy (580) krzyżyki (572) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

czwartek, 16 marca 2017

Jajko niespodzianka

z zajączkiem w środku. Jak tylko zobaczyłam wzorek od razu wyobraziłam go sobie w naturalnych, stonowanych kolorach. 



materiał len naturalny 23ct.
nici mulina Ariadna
czas 4 godz.
rozmiar 38 x 40 krzyżyków


Po swojemu dobrałam kolory nici i zrobiłam dwa frenchknoty jako zajęcze oczka, które nie były przewidziane w schemacie. Podsumowując: wyszło tak, jak chciałam. Bardzo mi się podoba jak wygląda na lnie. Pewnikiem trafi na kartkę świąteczną, nawet przycięłam już sobie kartoniki, tylko od dwóch tygodni przekładam wszystkie przydasie i nie chce mi się za to zabrać.


Schemat haftu stworzyła Elcja i zorganizowała z nim zabawę SAL-ową:





Dziękuję za przemiłe komentarze pod poprzednim postem.
Pozdrawiam słonecznie!
:)




42 komentarze:

  1. SŁODZIAK! No przesłodki z tą skorupkową czapą na łebku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny wzorek, bardzo ładnie zaprezentowany :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny jest ten kicuś!
    Podziwiałam już wzorek u Dziewczyn, ale Twoje delikatne kolorki i len dodały mu uroku :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak mi się wydawało, że to znajomy kicajek :)
    Świetnie wygląda w naturalnej kolorystyce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wzorek, ale zrobilabym go w zywych kolorach. Zanim powiejszylam zdjecie myslalam ze to wredny gremlin😂

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny zajączek.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzoooo slodki :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zajączek i bardzo ładnie mu w tych naturalnych kolorkach:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyszedł ten hafcik. Mnie też się ten wzór bardzo spodobał.
    I fajnie dobrałaś kolorystykę.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uroczy motyw, aż się człek uśmiecha do monitora :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No, cudny jest! Śliczny wzorek stworzyła Elcja, a ty go pięknie wyszyłaś.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne jajko, a jaka cudna niespodzianka w środku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny zajączek! Podoba mi się twój dobór kolorów i lnu. Wszystko idealnie się zgrało :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem czy kasujesz moje komentarze, czy nie dochodzą, ale kolejnego nie widzę, który napisałam.

    OdpowiedzUsuń
  15. O raju, tylko kilka dni nie zaglądałam a tu się dzieje...
    Uroczy ten zajączek skitrany w pisance :)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczny słodziak :) Kolorki ekstra

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie przyozdobiłąś len :-) Śliczny haft :)
    A do kartek to i ja mam taki słomiany zapał. Kilka zrobiłam i chyba na tym sie skończy przed tymi świętami ;) Słonecznego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne jajo :) A niespodzianka przesłodka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękny i słodki hafcik ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Karteczka z takim zajączkiem to będzie dzieło sztuki.

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowny królik :) wyszedł idealny!

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)