kategorie:

wszystkie (869) zabawy (580) krzyżyki (572) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

wtorek, 22 sierpnia 2017

Zakładka "Czytanie jak latanie"

z myszką unoszoną przez latające na wietrze dmuchawce:



materiał len naturalny 23ct.
nici mulina Ariadna
czas 3,5 godz.
rozmiar 27x79 + 22x23 krzyżyków


Wymyśliłam sobie tekst i wyszyłam go pod obrazkiem. Wydaje mi się, że pasuje - przecież czytając uruchamiamy wyobraźnię, przenoszącą nas w odległe miejsca i czasy. Jak widać (albo i nie) po okładce książki na zdjęciach, aktualnie "latam" sobie po bezkresach Azji:





Oczywiście musiałam upamiętnić proces tworzenia:





A do zrobienia zakładki z tym właśnie wzorem, skłoniło mnie wyzwanie KTM:





***

Cieszę się, że mnie odwiedzacie. Dziękuję serdecznie i pozdrawiam milutko!
:)



35 komentarzy:

  1. Idealnie pasuje! Świetna zakładka. Mnie ostatnio też ciągnie do tworzenia zakładek i do książek :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna zakładka z uroczą myszką :)
    Spokojnych 'lotów' :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakładka ogromnie mi się podoba. A myśl niezwykle trafna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale jest śliczna ta zakładka! I tak bardzo uroczo dziewczęca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziekujemy za udzial w wyzwaniu KTM ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejna piękna zakładka. Uwielbiam je, są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Ta zakładka podoba mi się najbardziej! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna zakładeczka, Violu!
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudna!!
    taka zakładka nie tylko zachwyca ale też poprawia humor i wywołuje banana na twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna zakładka! Tkanina, hafcik, napis i sznureczek - wszystko razem tworzy piękną spójną całość :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodkości okrutne..aż miło oderwać oczy od czytania mając taką zakladeczkę:)
    Uściski:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pomysł:-) Myszka jest świetna a napis pasuje idealnie:-))

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała i bardzo oryginalna! Jak zawsze perfekcja wykonania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zakładkę zrobiłaś :).

    Hafcik jest uroczy, a tekst jak najbardziej pasuje :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudnie wykorzystany haft :) urocza zakładka wyszła, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna jak zwykle zresztą :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna zakładka. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu EKO-DECO. Pozdrawiam Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna zakładka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco. Pozdrawiam Agnieszka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super! Dziękuje za udział w wyzwaniu Eko-Deco. Pozdrawiam Bożena

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco. Ewa DT

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna praca. Trzymam kciuki! Pozdrawiam. Lucyna z EKO-DECO

    OdpowiedzUsuń
  22. piękna piękna piękna. Uwielbiam Twoje zakładki a ta jest niesamowita.

    juz tylko przy okazji podziękuje za udział w wyzwaniu na blogu EKO-DECO

    OdpowiedzUsuń
  23. Super zakładka! Dziękuję za udział w wyzwaniu EKO-DECO. Pozdrawiam Marta ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna zakładka. A sentencja to strzał w dziesiątkę!

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna zakładka, mysia urocza:) Dziękuję za udział w wyzwaniu EKO-DECO:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu EKO-DECO. Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczna! chyba jeszcze bardziej mi się podoba niż ta niebieska :)
    chociaż obie mają w sobie COŚ :)
    Dzięki za udział w zabawie w Klubie Twórczych Mam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Aż mi się zamarzyła taka zakładka :)

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)