kategorie:

wszystkie (869) zabawy (580) krzyżyki (572) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

środa, 15 maja 2019

Zakładka z czerwonym kwiatkiem

jakimś tam... polnym, ogrodowym, balkonowym - wiecie może jaki to gatunek?:



materiał len naturalny 23ct.
nici mulina Ariadna
czas 1,5 godz.
rozmiar 15x17 + 39x18 krzyżyków



Użyłam w tej pracy kilku kolorów muliny (żółty, zielony, 3 odcienie czerwonego, czarnego) i liczę na to, że tyle wystarczy do spełnienia warunków majowego wyzwania Renaty. Doczytałam jeszcze, że u Uli jest zakładkowe wyzwanie, którego głównym sponsorem jest sklep Needle&Art:





Dołączam też do zabawy Anii - w której tematem miesiąca jest Kolor i ja wybieram czerwony - banerek jest z prawej strony bloga. Ostatnio jechałam 400 km do centralnej Polski i miałam czas by zachwycać się naszymi pięknymi krajobrazami: żółtymi polami rzepaku, niebieskimi chabrami i czerwonymi makami (jakieś takie miniaturki to były) wśród zielonych jeszcze zbóż. Ten mój zakładkowy kwiatek przywodzi na myśl właśnie te maczki...


***

Dziękuję za Wasze komentarze i odwiedziny.
Może tymi majowymi pracami uda nam się przywołać wiosnę...
:)



25 komentarzy:

  1. Piękna zakładka, tym bardziej, że kwiatek czerwony :)
    Pozdrawiam ciepło <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem co to za kwiaty, ale zakładka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Minimalistyczne i bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O jaki śliczny chwaścik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten Twój uroczy minimalizm na zakładkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna zakładka, umili czytanie niejednej książki:)
    Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna zakładka i kwiatek uroczy:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki by to nie był gatunek, grunt, że kwiatek uroczy i zakładka również.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie wiem co to za kwiat ale zakładka z nim pierwsza klasa !

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobają mi się Twoje spersonalizowane zakładki :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna zakładka, bardzo delikatna :) Dziękuję za udział w wyzwaniu i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kwiatki kocham ,więc Twoja zakładka bardzo w moim guście :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocze maleństwo jak zawsze z wielką starannością wykonane. Lektura z taką zakładką stanie się jeszcze milsza. Uwielbiam i kolekcjonuję zakładki do książek własnej roboty, a wciąż mi ich mało :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miło będzie w trakcie lektury spojrzeć na śliczne kwiecie.
    Violu nie ważne jaki to kwiat..najważniejsze, że pasuje na zakładkę jak ulał:))
    Pozdrawiam ciepło:)🌹

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknista - bardzo podobają mi się Twoje zakładki za swą delikatność :)
    pozdrawiam serdecznie Violu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna zakładka!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczna zakładka, taka pełna delikatności. Bardzo osobista, a do tego z uroczym kwiatowym motywem, podoba mi się bardzo. :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. mi też przywodzi na myśl właśnie maczek! fajną miałaś podróż, bardzo kolorową :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowna zakładka. Udowadniasz, Violu, że małe jest piękne. Podziwiam Twój talent od dawna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. kwiatka nie znam, ale zakładka piękna wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna taka delikatna i minimalistyczna, ale ma swój urok.

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo ładna zakładka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Ileż uroku jest w tym maleństwie!
    Witam Cię serdecznie w zabawie #swiatmnieinspiruje i życzę weny twórczej na kolejne miesiące!

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)