kategorie:

wszystkie (869) zabawy (580) krzyżyki (572) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

poniedziałek, 17 czerwca 2019

Zakładka z trąbką

dla uzdolnionej Trębaczki



materiał len naturalny 23ct.
nici mulina Ariadna
czas 1,5 godz.
rozmiar 42x18 + 18x5 krzyżyków


Tu uwieczniłam gotowy hafcik, przed nadaniem pracy ostatecznej formy zakładki do książki:





56. Festiwal Polskiej Piosenki w Opolu właśnie dobiegł końca. A tam na scenie były i trąbki, i mnóstwo innych instrumentów. Myślę, że Lady Savage uzna moją Trąbkę jako dobrą interpretację Jej wyzwania:





Pozdrawiam słonecznie.
:)



21 komentarzy:

  1. Super zakładka!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super delikatna, muzyczna zakładka! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna zakładka. Powodzenia.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękno tkwi w prostocie. Idealna zakładka dla trębaczki. Super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się Te Twoje zakładki i ta nie jest wyjątkiem. Bardzo fajnie wygląda:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna !milej bedzie czytać

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny tematyczny pomysł na prezent :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie, jako miłośniczki jazzu, motyw na zakładkę the best!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny ,delikatny hafcik Violu:)
    Zakładkę wyszykowałaś piękną ,obdarowana na pewno była zadowolona bardzo .
    Pozdrawiam wakacyjnie i słonka życzę:)))
    Ania .

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna, prosciutka i jednoczenie efektowna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prosta, a jakże wymowna! Powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł ;) bombowa ta zakladka

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne interpretacja, powodzenia w zabawie.
    Jestem dumną właścicielką podobnej zakladki i "własnoocznie" mogę podziwiać te cudne mini krzyżyki. Pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
  14. Ekstra ta zakładka, podoba mi się delikatność i elegancja :) dziękuję ślicznie za udział w wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)