kategorie:

wszystkie (869) zabawy (580) krzyżyki (572) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

czwartek, 17 października 2019

Fajna zakładka z Kokoszką

albo inaczej kurką wodną. Zwał jak zwał.
Oto moja pomarańczowo-ceglasta ptaszyna:



(dot. samego haftu)
materiał len naturalny 23ct.
nici mulina Ariadna
czas 6 godz.
rozmiar 31x87 + 23x12 krzyżyków



Przerobiłam grafikę na schemat hafciarski, dobrałam sobie kolory nici, a później chwyciłam za igłę. Wzór będzie do kupienia w sklepie Moniki:





Zgłaszam się do zabaw: w KTM i u Renaty oraz u Świrów Rękodzieła:




***

Cieszę się, że zaglądacie do mnie i komentujecie. Dziękuję!
:)



23 komentarze:

  1. Fajna zakładka to zdecydowanie za mało powiedziane-ona jest odlotowa, świetna, rewelacyjna! a banana mam na twarzy od ucha do ucha:) Dzieki za udział w zabawie i buziaki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba, taka zabawna☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie zawadiackie drobiazgi.
    Od razu poprawiają humor.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję projektu, faktycznie fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurka wodna zdecydowanie lepiej pasuje niż kokoszka 😉

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kurka ;) bardzo mi sie podobaja Twoje wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śmieszna kokoszka a najbardziej podoba mi się jej kukuryku na łebku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śmieszna ptaszyna:) Fajna zakładka wyszła:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka super zakładka. Kurka rewelacyjna:):):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurka wodna! Śliczna zakładka. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurka jest cudna a cała zakładka taka perfekcyjna - idealna! Dziękuję za udział w moim wyzwaniu na KTM! :))

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)