kategorie:

wszystkie (869) zabawy (580) krzyżyki (572) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

poniedziałek, 14 października 2019

Miś świąteczny z dzwoneczkiem

pierwszy z serii ośmiu misiów, którego wyszyłam:



materiał kanwa 14 ct. szara
nici mulina Ariadna
czas 6,5 godz.
rozmiar 32 x 51 krzyżyków


Hafcik wyszyłam na ostatni moment, bo dziś upływa termin SAL-u u Natalii F:





Sponsorem zabawy jest firma Coricamo:





***

Słonecznego tygodnia!
:)



23 komentarze:

  1. Świetnie wyszedł ten Twój misiaczek:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny ten miś :) Oj poczułam, że zbliżają się Święta.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny misio, a będzie ich cała seria w Waszej zabawie. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świąteczne wzory to zawsze wdzięczny temat.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam zakusy na te misie. Słodkie są!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. słodziczek z niego pulchniutki hihi
    Pozdrawiam Violuś i zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodziak Violu pierwsza klasa!
    Czekam na kolejne misiaki,
    z przyjemnością zobaczę całą gromadke w Twoim wykonaniu ;)
    Pozdrowionka słoneczne:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy misiu i ta kolorystyka fajna, czekam na następne, bo będzie kolekcja wyglądać świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uroczy miś, idealny na kartkę lub do ramki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny, radosny misiaczek. Tak dawno nie komentowałam Twoich prac, a jak zwykle są rewelacyjne. Jestem na bieżąco, ale tak przebiegam szybciutko, by starczyło czasu na odwiedziny innych miejsc. Teraz czas już chyba zwolni, bo prace w ogrodzie na ukończeniu. Serdecznie pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uroczy misio :)
    Ciekawe jak go oprawisz...

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)