kategorie:

wszystkie (869) zabawy (580) krzyżyki (572) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

poniedziałek, 13 stycznia 2020

Kartka z Mikołajem z sankami

to mój nr 4 z miśkowej serii, a to oznacza, że jestem już na półmetku zabawy:





Tym razem miałam dylemat, którego Miśka mam wyszyć, ale pomogły mi dwa rzuty kostką do gry. Wypadły najpierw 3 a następnie 2 oczka, co w zabawie u Anii oznacza Sznurek. Popatrzyłam na wzorki i zauważyłam, że Mikołaj ciągnie na sznurku sanki ;)

Misiaczka posyłam na wyzwania: Anii, Kasi oraz Natalii F i Tereski, u których sponsorem nagrody jest firma Coricamo:





***

Serdeczności posyłam i życzę pięknego całego tygodnia.
Buziaki!
:)



30 komentarzy:

  1. Udała Ci sie ta karteczki, misiu uroczy i zachowałaś wszystkie elementy zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka jest świetna! Gratulacje!
    Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki uniwersalny miś! W ile zabaw się wpasował.;) Śliczny jest, jak i cała seria, zresztą:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejny słodki misiak :-) Śliczna karteczka :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesympatyczny misiek wskoczył na Twoją karteczkę, Violu!
    Bardzo fajny początek przygotowań do kolejnych Świąt (ja też już zaczynam).
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  6. Przesympatyczny misiaczek :-)
    Zdałaś się na los i los wytypował znakomicie :-)
    Czas świąteczny dalej trwa... a dla mnie mógłby trwać cały rok ;-))

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie sobie poradziłaś z dylematem :) świetna karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Sympatyczny miś na uroczej kartce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cute card! And yes,I have some beautiful teacups and a teaset from Poland!The teaset is K.P.M.,so dainty and pretty.Hugs and thanks for your visit.

    OdpowiedzUsuń
  10. hehe fajna zabawa, że trzeba się troszkę pogłowić nad skojarzeniami :) to już półmetek? szybciutko...

    OdpowiedzUsuń
  11. Violu wpasowałaś misiaczka w temat idealnie :)
    Karteczka śliczna!
    I znowu bawimy się razem u Kasi , fajnie 😊😊😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyszyty misio i śliczna karteczka z nim wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna wesoła karteczka:)
    Powodzenia w wyzwaniach życzę i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny sposób na wybór miśka i kartka z nim jest bardzo ładna:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Misiowy pomocnik Mikołaja na kartce prezentuje się idealnie! Piękny hafcik!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgrabna i ładna kartka wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Misio uroczy, zimowy i do zakochania :)
    Myślę, że kogoś ta śliczna karteczka ucieszy w kolejne święta!
    Uściski serdeczne Violu.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaki wesolutki misiek. Pięknie wygląda karteczka. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zabawny misio, sznurek jak najbardziej jest!😊

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny haft i kartka tym samym wyjątkowa. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Słodziaczek miśku, piękna karteczka! :)

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)