kategorie:

wszystkie (870) zabawy (581) krzyżyki (573) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

czwartek, 30 stycznia 2020

Lisek z kubkiem

gorącego napoju. O taki kubek można ogrzać łapki. A jak jeszcze jest się opatulonym w gruby szal i czapkę z pomponem, to już na pewno jest całkiem ciepło.
Przymiarka do ramki, choć docelowo mam na Liska inny pomysł.





materiał kanwa niebieska 14ct.
nici mulina Ariadna
czas ...
rozmiar 46 x 98 krzyżyków


Zrobiłam też kilka zdjęć w trakcie pracy, na których widać jaką metodą wyszywałam:





Haft wyszyłam sprowokowana zabawą u Świrów Rękodzieła a dodatkowo podsyłam go do Szuflady:





***

Dziękuję, że tu do mnie zaglądacie.
Miłego piątku!
:)



23 komentarze:

  1. Pięknie się prezentuje Twój ukończony lisek, Violu!
    Ciekawa jestem, jaki masz na niego pomysł...
    U mnie prawie cała mordka gotowa, brakuje szalika,więc trochę pracy zostało.
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodziak z tego liska. Śliczny hafcik. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne wygląda ten lisek. Muszę przyznać, że jeszcze nie haftowałam taką metodą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale słodziak :) Taka drewniana ramka też mu pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lisek wyszedł przepięknie na tym niebieskim tle :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny lisek <3 Powodzenia w wyzwaniach <3
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy lisek. :)
    Też lubi,ę rozgrzać si e takim kubkiem ciepłego napoju. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dałam się nabrać, wygląda jak gotowy obraz do powieszenia😉wyszedł idealnie!! Ciekawa jestem jakie będzie przeznaczenie haftu😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Na tych zdjęciach z tamborkiem tło wygląda delikatniej, w jaśniejszym odcieniu niż na tych z ramką. Podoba mi się :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodki lisek. Znam pewna fankę lisków w każdej postaci 😉

    OdpowiedzUsuń
  11. coś mi komentarz się skasował... pisałam że liskowi z pewnością ciepło w takim zestawie, a połączenie kolorków wyszło piękne! do tego śmieszna ta nazwa - świry rękodzieła :P:P:P

    OdpowiedzUsuń
  12. Oooo! Jest taki slodki! 🤩

    OdpowiedzUsuń
  13. Szybko uporalas sie z tym hafcikiem czyżby w kubku był Red Był!?😊 przyznam się, że miałam wątpliwości co do wzoru i czy mi sie podoba ale Twoj haft przekonał mnie że warto bylo go robić.

    OdpowiedzUsuń
  14. Maria Brovko to jedna z moich ulubionych projektantek. Lisek jest przeuroczy. Będę podglądać kolejne hafty :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę parkowanie nici :) Ślicznie wyszedł :) Ciekawa jestem jak go zagospodarujesz...
    Dziękuję za udział w zabwie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny haft, aż się cieplej robi :) aż jestesmy ciekawi jakie będzie przeznaczenie liska. Bardzo dziękujemy za udział w naszym SALu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Super lisek, ciekawa jestem, jaki masz na niego pomysł. A jeśli chodzi o metodę haftowania, to podziwiam, ja bym oszalała z tymi plątającymi się nitkami 😉

    OdpowiedzUsuń
  18. lisek jest uroczy, a efekt końcowy jeszcze bardziej :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)