kategorie:

wszystkie (869) zabawy (580) krzyżyki (572) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

wtorek, 21 kwietnia 2020

Kartki wielkanocne w ekru

wyszły tak, jak je sobie wyobraziłam. Po raz pierwszy widząc schemat haftu, miałam wizję jak go zagospodaruję. W tym celu nici dobierałam sama z palety Ariadny (te zaproponowane w legendzie, jakoś mi się gryzły). Nieco zmodyfikowałam ramkę, bo wyszyłam ją półkrzyżykami i nie wyszyłam wszystkich symboli - chciałam by była lżejsza, bardziej ażurowa. Kartoniki wycięłam z kolorowego papieru dyplomowego, który jest błyszczący i przez to trudny do sfotografowania - zrobiłam kilka zdjęć, ale 90% z nich odbijała światło. Efekt:



materiał kanwa biała 16ct.
nici mulina Ariadna
czas ... godź.
rozmiar 40 x 56 krzyżyków



Kartki zgłaszam do zabaw blogowych i wyzwań: The Primitive Moon, Klubu Twórczych Mam i Uli K.:





Sponsorek nagrody u Uli K. jest Needle&Art:




***

Zdrowia, rozwagi, słońca i radosnego nastroju wszystkim Wam życzę.
Kochani, będzie dobrze!
:)



25 komentarzy:

  1. Piękne kartki <3 Powodzenia w wyzwaniach.
    Ja w tym roku nie wysłałam ani jednej, mam kilka wykonanych haftem matematycznym. Zostały na przyszły rok :)
    Zdrowia życzę

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj!, bardzo się cieszę ,że dołączyłaś do zabawy :) na pewno wytrwasz! piękne kartki zrobiłaś ,podoba mi się kolorystyka i ogólna całość a owieczka jest obłędna! :)ładny kolor samej kartki, teraz może uda mi się coś dokupić. Pozdrawiam serdecznie i czekam na Twoje kolejne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne hafty i bardzo ładne karteczki wyszły:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne karteczki zrobiłaś :-) Hafciki cudnie wykrzyżykowane :-) Całość fantastycznie współgra ze sobą :-)
    Zdrowia! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, uwielbiam takie delikatne klimaty. Pozdrawiam cieplutko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Violu kartki wyszły pięknie!
    Oprawiłaś je tak delikatnie, pastelowo, że wyglądają rewelacyjnie.
    Jestem zachwycona:)
    Pozdrawiam ciepło
    K

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne hafciki :) super pomysł na nie miałaś
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezwykle urocze :) Świetnie karteczki! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne hafty i cudowne kartki:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Proste wzorki, a ile w nich wdzięku!
    Pozdrawiam słonecznie, Violu :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. owca super a i kurczak przebojowy! :) śliczne karteczki - powodzenia w wyzwaniach!

    OdpowiedzUsuń
  12. No i super wyszły! Zachwyciłam się ramkami.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ze zmianami rzeczywiscie karki prezentują się bardzo delikatnie, ilealnie dopasowany kolor bazy. Śliczne!😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie Ci wyszły :) Wszystko pięknie dobrane.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie delikatne, cudowny efekt osiągnęłaś. Dziękujemy za wspólną zabawę w KTM.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne, kolory jak to się mówi robią tu robotę!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie Ci wyszły te kartki. Świetnie dobrałaś te kolorki i ramkitakie delikatne super wyglądają.
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne:) Bardzo dziękuję za udział w zabawie w KTM:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne karteczki wyszły z pod Twoich rączek! dziękuję za udział w zabawie KTM :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie wyszły i idealnie dobrałaś kolory kartek.

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajne karteczki, kolory sa typowo... jajkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne są, takie delikatne :) dziękuję za udział w wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)