kategorie:

wszystkie (872) zabawy (583) krzyżyki (575) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

niedziela, 27 września 2020

Serce filetowe

to moje trzecie zrobione szydełkiem ale każde to inny wzorek i kolor lub wykończenie. To trafiło do nowego domu mojej Cioci:


 
nici: kordonek nowosolski gr 4, bielony
szydełko: metalowe z plastikową rączką nr 8
czas: ...
rozmiar: 29 x 58 kratek



W Sercu jest dużo kratek pełnych i pustych (jak to w technice filetu) dlatego wysyłam je na wyzwanie Ani (bo kostki tym razem wskazały właśnie na "kratkę"):





***

Wszystkim dziękuję za pozostawianie komentarzy - komputer mam zepsuty a w zasadzie stary i systemu już nie mogę aktualizować, to samo dotyczy przeglądarki internetowej. Posty publikuję korzystając z komputera w pracy albo na gościnnych występach u znajomych. Utrudnia mi to życie blogowe bardzo i muszę coś z tym zrobić. Liczę na Waszą wyrozumiałość, że mniej mnie u Was, ale się staram jak mogę. 
Cmokaski!
:)


15 komentarzy:

  1. Cudne serducho! Uwielbiam takie ozdoby!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne jest to serce.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne serduszko i jak zawsze perfekcyjnie wykończone😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne serducho. :)
    Oj dawno filetu nie robiłam, ale ogólnie dawno szydełkiem nie machałam, jedynie tyle co przy frywolitce.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pomysłowa ozdoba. Pasująca do każdej okoliczności i wystroju.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne serca! Jeszcze nic nie robiłam kordonkiem nowosolskim, ale kiedyś nadejdzie ten dzień :)
    Oby udało Ci się rozwiązać problem ze sprzętem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne serduszko. U mnie też ostatnio serduszkowo ale w zupełnie w innym stylu. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne serce na pewno ucieszyło ciocię :)
    Powodzenia w wyzwaniu <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne Violu, jestem fanką takich domowych dekoracji :)
    Pozdrowionka ślę 😊😊😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze, że udaje Ci się dorwać czasem komputer i jesteś :) Przepiękne to serduszko <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam dokładnie ten sam kłopot! Dopóki bloger działał w starej wersji, jakoś jeszcze szło to wszystko ogarnąć, nowej już niestety nie. Zainwestowaliśmy w nowy, w sumie głównie z myślą o zdalnym nauczaniu.
    Cudne te serduszko! I jak świetnie rozwiązałaś temat kratki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Také jsem takové háčkovala. Máte ho moc pěkné!!!

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)