kategorie:

wszystkie (872) zabawy (583) krzyżyki (575) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

środa, 30 września 2020

Szal w jesiennych barwach

 w kształcie rogala/bumerangu/banana - nieregularnym, o jednym końcu dłuższym, bardziej ogoniastym. Wybrałam prosty ścieg francuski, natomiast nowością dla mnie było robienie brzegów i-cordem:


 


 
Druty: rozmiar 3
Włóczka Flowers kolor 288 bawełna 50% /akryl 50% 1000 m
Wielkość: 192 cm x 60 cm


Dodam jeszcze, że włóczka była nagrodą od Passartu - sponsora wyzwania w Szufladzie, które udało mi się wygrać za sprawą Trzmiela. A tak było w trakcie tworzenia szala:





Szal posyłam do Renatki:




Dziś to by było na tyle, jeszcze tylko zajrzę na Wasze blogi i pokomentuję śliczności, które stworzyłyście. 
Buziole!
:)



19 komentarzy:

  1. Cudne kolory:) Wspaniały, w ślicznych jesiennych kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam jesień i jej barwy, zaraz na duszy się miło robi. Szal jest idealny, wspaniałe ma barwy, cudo!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest piękny :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow...jestem pod ogromnym wrażeniem! Jest przepiękna❤😍😍😍 Kiedy Ty to wszystko robisz? Przyznaj się Violu, Twoja doba trwa 48h😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie wyszło i to w fantastycznych jesiennych kolorach:) i-cord jest świetnym wykończeniem brzegów, choć na początku można sprawiać kłopoty.
    Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobrze wykorzystany prezent.
    Szal jest praktyczny, śliczny i o ciekawym kształcie. Nagroda jak najbardziej Ci się należała.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciepło się zapowiada - piękny szal.
    Akurat już się może przydać, bo odczuwalna pogoda bardzo paskudna.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorystyka zachwyciła mnie totalnie! Przecudny szal.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chusta jest świetna! Podoba mi się taki fajny, żywy kolor! Rewelacyjny jest też ten gęsty splot!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba ten szal -kształt i fantastyczne kolory włóczki.Czy można prosić o jakieś namiary na tutorial ? Niestety z głowy nie potrafię robić.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolory idealnie przechodzą w coraz ciemniejszy.Bardzo ładny szal:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Wyszla przepiekna ta chusta/szal! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę przyznać, że szal prezentuje się świetnie :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudo w jesiennych barwach i śliczne wykonanie, Violu jestem pod wielkim wrażeniem! 😊
    Jak miło otuluć się taką perełką.
    Serdeczności ślę 😊🌹

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)