kategorie:

wszystkie (869) zabawy (580) krzyżyki (572) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

niedziela, 13 maja 2012

Kartka na "80"


zamówiona przez moją koleżankę dla jej cioci. Zrobiłam ją w kwietniu, choć haft czekał na zagospodarowanie - bagatela - 5 lat!... a dopiero dziś mi się przypomniało, że jeszcze jej nie pokazałam na blogu. Koleżance bardzo się spodobała - co mnie bardzo ucieszyło. Co najdziwniejsze, sama też jestem zadowolona z mojej pracy hihihi

Wykorzystałam element (to owalne obramowanie haftu), który dostałam od Danieli - jeszcze raz Ci za tego przydasia dziękuję :) Szczęśliwym trafem w domu znalazłam inne elementy w kolorystyce pomarańczowo-łososiowo-złoconej, więc nie miałam kłopotu z decyzją o kolorze :)




Na zdjęciach kolorki przekłamane troszeczkę.

I to, co dotyczy samego wyszywania:

materiał kanwa 20" biała
nici mulina Ariadna
czas 7 godz.
rozmiar 42 x 44 krzyżyki

Kartkę wysyłam do Titanii na Twórczy Weekend (39)

27 komentarzy:

  1. Piękna kartka - subtelny haft i idealny dobór kolorów. Jestem zachwycona! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna karteczka!!! A od Danieli rameczka idealnie się tu wpasowała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor różyczek pięknie współgra z kolorystyką kartki. Wzory kwiatowe na takie okazje są idealne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna karteczka, śliczny hafcik, bardzo mi się podoba:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna karteczka! :) Zapraszam serdecznie do konkursowej zabawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna i delikatna!
    Przy okazji dołączę Twój blog do czytnika :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo gustowna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. uroczy hafcik, kartka śliczna

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna kartka, pięknie dopasowane kolorystycznie elementy - bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna kartka, świetne zgrałaś kolory i wykesponowałas haft :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny haft! Cudowne są te róże :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dziękuję za ciepłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna karteczka na której piękny hafcik. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Opowiadam na Twoje pytanie: tak, wykrojniki to coś innego. Do nich potrzebna jest specjalna maszynka (jakby praska), w którą wkłada się płytki a między nimi papier i wykrojnik i się przekręca a wykrojniki wycinają. To tak w duuuużym uproszczeniu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) to coś, o czym nie mam bladego pojęcia ;)

      Usuń
  15. Śliczny haft, ładnie komponuje się z krteczką

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna karteczka, taka delikatna i subtelna:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cieszę się bardzo, że Wam się spodobała :) - Dziękuję za komentarze.

    OdpowiedzUsuń
  18. o jej, ależ cudo! Przepiękna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  19. Że też ja tej kartki nie zauważyłam wcześniej! Piękna jest, taka delikatna, elegancka, no cudo.

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)