kategorie:

wszystkie (599) krzyżyki (388) zabawy (329) mix technik (104) kartki (42) ogólnie (39) hardanger (33) szyte (20) makrama (4)

niedziela, 13 maja 2012

Kartka na "80"


zamówiona przez moją koleżankę dla jej cioci. Zrobiłam ją w kwietniu, choć haft czekał na zagospodarowanie - bagatela - 5 lat!... a dopiero dziś mi się przypomniało, że jeszcze jej nie pokazałam na blogu. Koleżance bardzo się spodobała - co mnie bardzo ucieszyło. Co najdziwniejsze, sama też jestem zadowolona z mojej pracy hihihi

Wykorzystałam element (to owalne obramowanie haftu), który dostałam od Danieli - jeszcze raz Ci za tego przydasia dziękuję :) Szczęśliwym trafem w domu znalazłam inne elementy w kolorystyce pomarańczowo-łososiowo-złoconej, więc nie miałam kłopotu z decyzją o kolorze :)




Na zdjęciach kolorki przekłamane troszeczkę.

I to, co dotyczy samego wyszywania:

materiał kanwa 20" biała
nici mulina Ariadna
czas 7 godz.
rozmiar 42 x 44 krzyżyki

Kartkę wysyłam do Titanii na Twórczy Weekend (39)

27 komentarzy:

  1. Piękna kartka - subtelny haft i idealny dobór kolorów. Jestem zachwycona! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna karteczka :-)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasieńko, wracaj do blogowania :)

      Usuń
  3. Prześliczna karteczka!!! A od Danieli rameczka idealnie się tu wpasowała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor różyczek pięknie współgra z kolorystyką kartki. Wzory kwiatowe na takie okazje są idealne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna karteczka, śliczny hafcik, bardzo mi się podoba:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna karteczka! :) Zapraszam serdecznie do konkursowej zabawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna i delikatna!
    Przy okazji dołączę Twój blog do czytnika :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. uroczy hafcik, kartka śliczna

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna kartka, pięknie dopasowane kolorystycznie elementy - bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna kartka, świetne zgrałaś kolory i wykesponowałas haft :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny haft! Cudowne są te róże :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dziękuję za ciepłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna karteczka na której piękny hafcik. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Opowiadam na Twoje pytanie: tak, wykrojniki to coś innego. Do nich potrzebna jest specjalna maszynka (jakby praska), w którą wkłada się płytki a między nimi papier i wykrojnik i się przekręca a wykrojniki wycinają. To tak w duuuużym uproszczeniu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) to coś, o czym nie mam bladego pojęcia ;)

      Usuń
  15. Śliczny haft, ładnie komponuje się z krteczką

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna karteczka, taka delikatna i subtelna:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cieszę się bardzo, że Wam się spodobała :) - Dziękuję za komentarze.

    OdpowiedzUsuń
  18. o jej, ależ cudo! Przepiękna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  19. Że też ja tej kartki nie zauważyłam wcześniej! Piękna jest, taka delikatna, elegancka, no cudo.

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)