kategorie:

wszystkie (869) zabawy (580) krzyżyki (572) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

środa, 23 maja 2012

Kubuś Puchatek z pszczółkami


i motylkami. Przeznaczenie uśmiechowo-kołderkowe :)



materiał kanwa 14" biała
nici mulina Ariadna
czas 17 godz.
rozmiar 82 x 98 krzyżyki

Jako, że dopiero teraz udało mi się tego Kubusia obfocić, zgłaszam go do 40 Twórczego Tygodnia - zobaczcie co tam się dzieje :)

15 komentarzy:

  1. Bardzo radosny hafcik! Będzie cieszyć oczy jakiegoś dziecka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bajecznie kolorowy hafcik :-) Ślicznie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny! Od razu nawet pochmurny dzień robi się słoneczniejszy

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja w ogóle nie przepadam za haftami z Kubusiem :( Dziewczyny nawet kalendarze a nim haftują, a mnie nie ciągnie...

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejny uroczy Kubuś ;o) Uwielbiam tego Łakomczucha ;o)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kubuś i jego filozofia ... lubię Kubusia a Twój hafcik jest taki radosny, taki na kołderkę ... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jaki uroczy! a kubełek z miodkiem ślicznie wycieniowany.. bardzo ładny hafcik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie Wam dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pszczolki mnie powalily
    kocham Kubusia

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny hafcior, podobnie jak Bo, pszczoły wymiatają, takie malutkie i urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj w Zabawie ;) Śliczny Kubuś ^^

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)