kategorie:

wszystkie (557) krzyżyki (361) zabawy (287) mix technik (83) kartki (40) ogólnie (39) hardanger (32) szyte (20) makrama (3)

poniedziałek, 14 lipca 2014

Etui na telefon

mam na własność. Miłka ogłosiła konkurs u siebie na blogu, nie wiedziała, że z zagadką uporam się w chwilę po jej opublikowaniu. I tak zostałam posiadaczką tego szarego filcowego pokrowca, z ufilcowanymi serduszkami. Bardzo, bardzo mi się podoba. W kopercie znalazłam jeszcze dwie próbki (całkiem sporych rozmiarów) kosmetyków Le Petit Marseillais:




Kochana Miłko, serdecznie dziękuję :)
Etui już używam - sprawdza się wyśmienicie. A żel pod prysznic i mleczko do ciała też już wypróbowałam - są świetne.

Dziękuję za odwiedziny i przemiłe komentarze - dzięki nim wiem, że warto tu pisać.
Miłego tygodnia wszystkim życzę.


16 komentarzy:

  1. Violuś ale śliczne etui ci się trafiło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ wysyp nagród u Ciebie :-) I dobrze! W pełni na nie zasługujesz :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne ubranko na telefon :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uważaj bo ten listonosz przeciąg robi, jeszcze się przeziębisz. :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję fajnego prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Violu za tak piękne wyróżnienie :) Cieszę się, że sprawiłam Ci przyjemność i tak jak jedna z poprzedniczek napisała - w pełni na nie zasługujesz :)

    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziękowania należą się Tobie i to stukrotne :)

      Usuń
  7. Gratuluję Wiolu :)) Mam takie pytanie nie związane z tematem: jak można zrobić stopień zaawansowania poszczególnych prac? U Ciebie nazywa się to "na tamborku". Z góry dziękuję za odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje! Bardzo ładne etui.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratki wygranej! Etui jest boskie!:)

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)