kategorie:

wszystkie (575) krzyżyki (375) zabawy (305) mix technik (92) kartki (41) ogólnie (39) hardanger (33) szyte (20) makrama (4)

piątek, 18 lipca 2014

Makramki

dla mnie Jaglana zrobiła. Takie dwie zawieszki. Podziwiajcie:




Zachwycające! Dziękuję!


Jeszcze może mi doradzicie. Chcę kupić kijki do nordicwalking, żadne tam ze złota. Zwyczajne do chodzenia, ale żeby się nie rozpadły po trzecim spacerku i żeby się nie okazało, że są niewygodne. Są w sklepach sportowych (myślę, ze firmowe i drogie), są w supermarketach (pewnie tanie i nie wiem jak z ich jakością). Nie chcę też przepłacać, bo boję się też, że nie zapałam miłością nawet do tak prostego wysiłku fizycznego. Macie jakieś rozeznanie w tym temacie?

Miłego weekendowego wypoczynku Wam życzę
:)


20 komentarzy:

  1. Jakie fajne! Te drugie rozpoznaję jako sowę, ale to pierwsze...? to jakaś pulchniutka sówka czy co?? :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to też sowa - i też bardzo fajna :)

      Usuń
  2. Dla mnie też zrobiła :) Mam dokładnie taki sam komplet (zawieszka i kolczyki), jak ten na pierwszym zdjęciu :) Tylko w kolorze turkusowym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. violu, kijki muszą być odpowiednio dostosowane do wzrostu i chyba wagi, sama raczej nie kupuj, bo nie dopasujesz. Z tego co widzę, wiele kobiet chodzi, ale nie powiedziałabym, że to nordic, ot machają kijkami i idą. Może warto na początku profesjonalisty spytać, aby doradził, pokazał.
    A zawieszki - cudne dostalaś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Elu, tak, już wiem. Poszukałam w necie informacji i rzeczywiście, lepiej kupić profesjonalne, choć to spory wydatek.

      Usuń
  4. Jakie piękne te zawieszki! :) W sam raz na lato do sukienki.
    Na kijkach się nie znam, więc niestety nie doradzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne makramki - w kijkach nie pomogę :)))) pozdrawiam słonecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne wisiory, Jaglana ma magiczne ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kup w markecie dwa kije do miotły po 1,99zł każdy. Będzie tanio i zobaczysz czy pałasz... i jak się zniszczą nie będzie wielkiej straty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to wcale nie głupi pomysł... tyle, że do wypróbowania gdzieś w głuszy, by nikogo nie spotkać na swej drodze ;)

      Usuń
    2. Jest jeszcze opcja ogródkowa - grabing-motyking :P
      Wersja mniej śmieszna - Dziadek w czasie zaawansowanej choroby serca miał problem z chodzeniem, ale wstydził się wyjść z laską, dlatego na ogródku podpierał się przy chodzeniu haczką, udając, że coś robi...

      Usuń
  8. Jest co podziwiać, prawdziwe cudeńka!
    W sprawie kijków nie mam żadnego rozeznania, bo ja jeżdżę rowerem :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zawieszki.
    W sprawie nordic walking nie mam pojęcia, ale może poszukaj jakiegoś forum, gdzie doradzi Ci ktoś z doświadczeniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już poczytałam to i owo. Troszkę mi się rozjaśniło w głowie :)

      Usuń
  10. Też nie doradzę, a makramki są rewelacyjne.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne wisiory :)
    Co do kijków, to może poczytaj jakieś fora na ten temat, tam radzą jak dobrać kije, które kupić... Dużo ludzi chodzi z kijami (niestety, dosłownie ;), ale to nie nordic walking :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pooglądałam też na youtube filmiki o technice nordic walking :)

      Usuń
  12. Śliczne makramki! W sam raz na lato a i zimę rozweselą :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Co do kijków się nie znam :( Kiedyś kupiłam mojej mamie ale póki co chyba nigdy z nich jeszcze nie korzystała ...
    Co do naszyjników ... są przepiękne. Ponieważ próbowałam kiedyś swoich sił w splotach makramowych wiem ile to wymaga cierpliwości i umiejętności precyzyjnego i równomiernego splatania węzłów tak aby stworzyły takie dzieła sztuki. No cóż, będę okropna ale bardzo Ci zazdroszczę ich posiadania :)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)