kategorie:

wszystkie (869) zabawy (580) krzyżyki (572) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

czwartek, 5 lutego 2015

Bon pieniężny 30 zł

jako wygrana w Świątecznym Konkursie Coricamo 2014.
Cieszę się, że moja praca spodobała się Organizatorom. Tym bardziej, że konkurencja była spora - zgłoszono około 700 prac, które można podziwiać w galerii pokonkursowej.

W ramach nagrody wybrałam sobie: 
- białą kanwę plastikową A4,
- ramkotamborek 10 x 10 cm,
- jajka plexi 8,5 cm
- igłę nr 26 ze złoconym uszkiem:




Jestem bardzo zadowolona :)
Dziękuję serdecznie!



33 komentarze:

  1. Wow, przesadzili z suma:P Mnie sie tamborek najbardziej podoba, kiedys w Chorzowie kupilam podobny z zamiarem wykorzystania jako ramke. Aaaa, najwazniejsze - gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Mnie się wydaje, że kwota jest bardzo okay - wszak nie było wymogu stworzenia nowej pracy specjalnie na konkurs. Wystarczyło podesłać mailem zdjęcie robótki.
      Wiesz, ramkotamborek wybrałam raczej z zamiarem wyszywania na nim małych haftów - a jak się nie sprawdzi w tej roli, to dopiero wtedy wykorzystam go jako rameczka. Zobaczymy :)

      Usuń
  2. Przy cenach jakie mają (np na kanwy czy gotowe wzory) to z nagrodą nie poszalejesz, ale jakieś drobiazgi zawsze da się wybrać :) I Tobie się udało :) Sama mam mały okrągły tamborek, idealny do haftów na kartki czy ręczniczki i bardzo sobie chwalę. Ciekawa jestem pomysłu na jajka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł na jajka tkwi w głowie od lat kilku - nadszedł czas na realizację :)

      Usuń
  3. Cieszę się razem z Tobą :-) Gratuluję :-)
    Czekam na prace z jajkami w roli głównej :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Kasiu, co do jajek, to zamówiłam je z premedytacją tzn. mam wobec nich plany :)

      Usuń
  4. gartulacje ,należało ci się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że tak uważasz... Ja tam miałam innych faworytów :)

      Usuń
  5. Gratuluję wygranej!!! Fajnie, że dają nagrody choćby taki bon, Cross Stitcher już nic nie daje, Cross Stitch Crazy darowałby sobie niektóre małe zestawy, wolałabym właśnie takie 30 zł, zawsze się coś kupi:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Właśnie, też tak myślę. Fajnie jest, gdy samemu można sobie wybrać to, co się uważa za przydatne :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Hmm... wg mnie kwota jest akuratna. Można kupić jedną rzecz, albo kilka drobniejszych, a można też dopłacić sobie i kupić coś całkiem sporego :)

      Usuń
  7. Nie dziwi mnie wygrana, aniołki są śliczne i wydają się być bardzo pracochłonne :). Czy wykończenia aniołków robione są haftem richelieu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aginezy, o tych Aniołkach możesz przeczytać na moim blogu w postach z etykietą Hardanger - one właśnie w całości są wykonane w tej technice :)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź, poczytam sobie :).

      Usuń
  8. Gratuluję!!!
    Wybrałaś bardzo fajne rzeczy :)) Ciekawa jestem jak ozdobisz jajeczka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Na dniach się biorę za te "wydmuszki".

      Usuń
  9. Za sklepem nie przepadam, ale 30 zł mieć a nie mieć - zawsze warto :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wygranej! Nie miałam czasu śledzić tego konkursu i nawet nie wiedziałam, że tyle prac wystawiono!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Taka liczba mi wyszła z obliczeń na stronie galerii.

      Usuń
  11. gratuluję wygranej! nie mogę się doczekać co powstaie z tych materiałów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Kochana :)
      Igły już używam, jajka pójdą na pierwszy ogień.

      Usuń
  12. Śliczne rzeczy wybrałaś:) Gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. 700 prac??? Jesteś najlepsza :) Gratuluję!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)