kategorie:

wszystkie (869) zabawy (580) krzyżyki (572) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

niedziela, 8 lutego 2015

SAL - Sowy 5/6

czyli odsłona, w której oprócz wyszytego dolnego, prawego fragmentu, pojawia się sowie ciałko:


tu wg Was za zielone tło
tu wg mnie za blade zdjęcie


Na dwóch komputerach widzę czarną kanwę jako... czarną kanwę ;) Ciekawe jakie będzie Wasze zdanie w tej kwestii pod dzisiejszym zdjęciem.

Następny razem spodziewajcie się gotowego obrazka.
Buziaki.
:)



17 komentarzy:

  1. U mnie kanwa wygląda na ciemnozieloną :) Czekam na kolejne odsłony, ciekawa jestem jak będzie wyglądać skończona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A u mnie widzę zdecydowanie ciemnozieloną kanwę tak jak w poprzedniej odsłonie.
    Czekam na całość:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie jakby ciemnozielona.;) Ale i tak haft się pięknie prezentuje.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha to u mnie coś z kompem pewnie nie tak ;o) ja dalej widzę butelkową zieleń ;oP Hihi

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawa fotka to czarna kanwa :)
    Czekam na całość bo jestem jej ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zielonkawa... ale na pewno nie czarna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne:)
    widać ciemną zieleń, zdjecie po prawej jest ciemniejsze ;p Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nadal widzę zieloną, ale tym się nie stresuj to zależy od ustawień mojego monitora , nie Twojego zdjęcia. Sówka zapowiada się ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zielona...,ciekawa jestem jak na czarnej wyjdzie,bo moja wersja na czerwonej ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgnilozielona, jak ostatnio:P

    OdpowiedzUsuń
  11. Czarna? Nie...butelkowa ciemna zielen! A sowka bajkowa.

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie ta po lewej jest ciemnozielona ;)
    Fajne te sowy.

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja widzę ciemna zieleń ;) Super wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciemnozielona i czarna. Taka zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też stawiam na zieleń..ale wiesz...w pracy mam tylko stary komputer i jeszcze starszy monitor..hmm...taki prawdziwy..resortowy:P

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)