kategorie:

wszystkie (870) zabawy (581) krzyżyki (573) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

sobota, 28 lutego 2015

Twórcze Inspiracje 2/2015

w których prym wiodą jajka, tzn. pisanki, kraszanki, wydmuszki - a wszystkie ozdobione na różne sposoby i różnymi technikami rękodzieła. Ale nie ma się czemu dziwić, to najlepszy czas na jajeczne tematy. 
Już na okładce zaprezentowano oryginalny pomysł na wielkanocną ozdobę:




A w środku najbardziej spodobały mi się projekty  hafciarskie (jakże by inaczej): 




Naprawdę przyjemnie wyglądają te prace. Uważam ten numer za bardzo udany.
Dziękuję Redakcji! 
Dodam jeszcze, że Coricamo, uruchomiło swój blog dotyczący głównie ich produktów.


Serdecznie dziękuję za odwiedziny, komentarze i życzę zdrowego weekendu.
:)



13 komentarzy:

  1. Nie wiem czy to efekt aparatu czy nie, ale podoba mi się to, że wszystkie te wzory są przepełnione żywymi kolorami! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Uważam, że jak na cienki objętościowo - to sporo mi się w nim spodobało :)

      Usuń
  3. A mnie nic nie zachwyca :( Nie lubię polskich gazetek :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wrr...
      Nie wiem, czy jest jeszcze choć jedna osoba, która by nie widziała tego zdania w Twoim wykonaniu...

      Usuń
  4. Jaj dużo, ale nie robą na mnie wrażenia poza mereżką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to nie jest źle, skoro znalazłaś coś co ci się podoba. Czasem i w zagranicznych gazetkach nie ma nic wartego naszej uwagi.

      Usuń
  5. całe wieki nie miałam polskiej gazetki robótkowej w rencach. A tu kolejne i ładniejsze wciąż powstają. To raduje.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Też dostałam tę gazetkę i dużo mi się w niej spodobało.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja dostałam gazetkę - według mnie wiele w niej ciekawych pomysłów. W sumie interesuje mnie tylko haft ale i pozostałe pomysły na ozdoby są fajne.

    OdpowiedzUsuń
  8. jak ten czas leci. Już wielkanocne motywy! fajnie, że są kartki komunijne, akurat się przymierzam do stworzenia takowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten numer, fajne inspiracje w nim są :)

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)