kategorie:

wszystkie (575) krzyżyki (375) zabawy (305) mix technik (92) kartki (41) ogólnie (39) hardanger (33) szyte (20) makrama (4)

piątek, 28 sierpnia 2015

Karteczka i mydełko

od Violi przyleciała, z okazji mojego małego święta. Podziwiajcie, proszę:




Nieopatrznie zapytałam, czy małym rączkom i buziom takie mydełko nie zaszkodzi... I za trzy dni odebrałam przesyłkę z kolejną porcją małych pachnących śliczności:




Chyba nie muszę Wam pisać, jakie oczy dzieciaczki zrobiły, że te cudeńka są dla nich.
Violu, pięknie i z całego serca dziękuję ja, oraz Oli i Antoś.


Wszystkim życzę miłego ostatniego wakacyjnego weekendu!
:)



11 komentarzy:

  1. Nie ma za co lubię robić niespodzianki a dzieciaczkom tym bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny upominek, te małe mydełka wyglądają bardzo apetycznie więc zupełnie nie dziwie się dzieciaczkom;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne mydełka, że szkoda ich używać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudeńka! A że widziałam je na żywo, to twierdzę to z pełnym przekonaniem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze, aż żal się myć;)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  6. jak tak cudownym mydełkiem można się myc?

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)