kategorie:

wszystkie (870) zabawy (581) krzyżyki (573) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

poniedziałek, 10 lipca 2017

Koszulka piłkarska

drużyny z FC Barcelona, na sezon 2017/18:



materiał: kanwa 14 ct. biała
nici: mulina Ariadna
czas: 15 godz.
rozmiar: 76 x 78 krzyżyków






Przypomniało mi się, żeby w trakcie wyszywania cyknąć fotkę:





To projekt własny, może nic wielkiego, ale i tak się narobiłam przy przerabianiu tego zdjęcia:





***

Dziękuję za odwiedziny i wcześniejsze komentarze .
A wszystkim życzę słonecznej pogody.
:)


14 komentarzy:

  1. Świetna koszulka :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie przerobiłaś.Gratuluję!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna koszulka. Ktoś się bardzo ucieszy :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kibic Barcelony będzie bardzo szczęśliwy :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna jest! Który chłopiec nie marzyłby o takiej koszulce ? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Violu, koszulka wyszła świetnie!
    Gratuluję własnego projektu. Ja się jeszcze nie pokusiłam...
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny t-shirt- jak zawsze idealnie stworzylas wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Viola super zdjęcie przerobiłaś :).

    Twoja wersja bardziej mi się podoba niż oryginał :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Violka jak to nic wielkiego???? Toż to mistrzostwo jest stworzyć własny wzorek. Rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  10. No, rewelacja!
    Świetny haft :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z pewnością każdy chłopiec chciałby mieć taką kołderkę. Jesteś wielka!!!

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)