kategorie:

wszystkie (869) zabawy (580) krzyżyki (572) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

wtorek, 18 lipca 2017

Truskawki

dorodne, aż się proszą, by je zerwać z krzaczka. Zabrałam haft na dwór i sfotografowałam pod gołym niebem. Najpierw na tle pięknie kwitnących kwiatów:



materiał len 23 ct. naturalny
nici mulina DMC
czas 12 godz.
rozmiar 119 x 162 krzyżyków



A później jeszcze pośród ozdobnych krzaczków zielonych:





Wyszywało mi się szybko, dlatego w trakcie udało mi się zrobić tylko jedno zdjęcie - w momencie wyszycia wszystkich zielonych elementów:





Przyłączam się do wyzwania Moniki:





Dziś jest upalnie więc przesyłam gorące pozdrowienia!
:)



34 komentarze:

  1. Piękne i błyskawicznie wyszyte :)
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo apetyczne są te Twoje truskaweczki, aż mi ślinka cieknie:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne truskaweczki :) Utrwaliłaś sobie lato w tym hafcie ;) Trafi do ramki,czy masz na niego inny pomysł?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze się waham, albo ramka, albo oprawa w formie serwetki/podkładki na stół...

      Usuń
  4. Bardzo podobają mi wzory, które wyglądają jakby były delikatnie muśnięte pędzlem. Twój haft jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urokliwy hafcik. Taki delikatny. Fajnie wyszły te zdjęcia w plenerze.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo wdzięczny hafcik 🍓🍓🍓

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne truskaweczki! Uwielbiam takie sezonowe hafciki, zwłaszcza zimą zerka się na nie bardzo przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudny haft!! Ogromnie mi się podoba:-)) I pięknie go pokazałaś:-))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyszło genialnie. Bardzo smakowicie, a zdjęcia na tle prawdziwych roślin podkręciły smak truskawek 😘

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny, truskawkowy haft!
    Sesja w plenerze super.
    Ciekawa jestem jego przeznaczenia...

    OdpowiedzUsuń
  11. Smakowite truskaweczki, świetny hafcik, jestem ciekawa gdzie go teraz wykorzystasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Haft jest przeuroczy!! Pięknie się prezentuje w otoczeniu tej zieleni:-) Super:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Smakowity hafcik :) piękna sceneria.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejuńciu, jakie one urocze!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam te "niedokończone" wzory, które są przesycone delikatnością i łagdnością. CUDO!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Truskaweczki smakowite i perfekcyjnie wykonane. Piękna praca. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne! uwielbiam ten rodzaj wzorów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Takie delikatne, piękny haft!

    OdpowiedzUsuń
  19. są słodkie,misterny hafcik

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ciekawy hafcik, truskaweczki takie "ponadgryzane" troszkę :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Truskawki wyglądają na bardzo smaczne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Subtelne, delikatne, piękne.:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie ma co ukrywać: są śliczne :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna praca! Truskawki do schrupania :) Pozdrawiam i gratuluję wyróżnienia!

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)