kategorie:

wszystkie (869) zabawy (580) krzyżyki (572) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

wtorek, 25 lipca 2017

Słodka miniaturowa babeczka

wyszyta błyskawicznie i złożona w "wafelek". Będzie zakładką do książki kucharskiej albo przepiśnika (kiedyś już taki zrobiłam):



materiał: len 23 ct. naturalny
nici: mulina Ariadna
czas: 1 godz.
rozmiar: 11 x 15 krzyżyków






Dziś pochmurno i deszczowo, dlatego życzę pogody ducha, a za oknem też niech się szybko wypogodzi!
Pozdrawiam!
:)



23 komentarze:

  1. Piękna zakładeczka! Uwielbiam hafty z babeczkami :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za miły komentarz u mnie. Na prwno będę częstym gościem u Ciebie ;-) uwielbiam takie śliczne ręcznie zrobione dodatki. Hafcik i zakładka cudowne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Małe jest piękne w tym przypadku zgadza się w 100% :)
    Urocza zakładka, takich nigdy za dużo do przepiśników :)
    Pozdrawiam i dzięki za udział w zabawie GP w KTM :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodkie maleństwo!
    Wspaniały pomysł z wykorzystaniem w przepiśniku.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też szaro, buro i deszcz :( Uroczy hafcik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale śliczna,podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznościowa zakładeczka słodka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodkie maleństwo
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodkie maleństwo
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie hafciki! Babeczka jest fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mega mi się podoba! Oczu nie straciłaś ? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne, urocze maleństwo :) uwielbiam motyw babeczek :)
    dziękuję za udział w moim wyzwaniu w KTM :)

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)