kategorie:

wszystkie (869) zabawy (580) krzyżyki (572) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

niedziela, 17 września 2017

Wpis do pamiętnika

czyli taki wierszyk:


Z kamyka na kamyk
przeskakuje sroczka.
Wszyscy powiadają,
że masz ładne oczka.


okraszony pokolorowanym ręcznie obrazkiem:





Rysunek skopiowałam metodą "na szybie okiennej" i pokolorowałam zwykłymi, wiekowymi ogryzkami kredkowymi.





To moje zgłoszenie do Renaty i KTM gdzie jest wyzwanie, do którego pamiętnikowy wpis nadaje się wyśmienicie. Bo co to jest innego, jak nie Wspomnienia, które za jego przyczyną są generowane?





***

Dobrego tygodnia życzę!
:)



16 komentarzy:

  1. Ślicznie narysowałaś i pokolorowałaś tę dziewuszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. urocze! pamiętam że kiedyś miało się takie pamiętniczki i koleżanki wpisywały się właśnie w takim stylu! ślicznie Ci wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  3. I believe this is one of the such a lot significant info for
    me. And i'm glad reading your article. But wanna remark on few common things, The website
    taste is great, the articles is in point of fact nice : D.
    Good task, cheers

    OdpowiedzUsuń
  4. wpisy do pamiętnika zawsze były dla nas karą- ja i moje córy nie mamy zdolności w tym kierunku, a coś trzeba było zmalować;D
    Piękna praca:)
    pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeuroczy wierszyk i śliczna kolorowanka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, pamiętam te wierszyki z podstawówki :) Szczerze, to myślałam, że tradycja wpisywania się do pamiętnika już dawno zaginęła, a tu taka niespodzianka :) Aż się uśmiechnęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O rany! Pamiętam to, też miałam pamiętnik, jak chyba każda mała dziewczynka :) To były czasy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne i takie wspomnieniowe dla mnie:-) Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. To jeszcze istnieje? Super! Milo wspominam posiadanie pamiętnika :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękujemy za udział w wyzwaniu KTM, podpowiem tylko, że praca pasowała by również na nasze wyzwanie cykliczne, bo któż nie pamięta pamiętników, ja miałam ich kilka, ale wątpię by się jeszcze gdzieś uchowały, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Aż mi się zatęskniło za pamiętnikiem :)
    Dzięki za udział w zabawie w KTM :) a nawet 2 :) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  12. Od lat nie miałam pamiętnika, muszę wygrzebać swoje stare, gdzieś pewnie są :D Piękny obrazek.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczny pomysł z kolorowanką. Życzę powodzenia w wyzwaniu)

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)