kategorie:

wszystkie (869) zabawy (580) krzyżyki (572) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

wtorek, 26 września 2017

Zawieszki świąteczne - serduszka

zrobiłam z masy plastycznej - postawiłam na zupełnie nową (dla mnie) technikę. Są lekkie i nieduże, mierzą 3x4 cm.
Użyłam kuchennej foremki w kształcie serduszka. By je ozdobić odcisnęłam wzorki, esy floresy. Słomką do napojów wykroiłam dziurki do przewleczenia sznureczków. Całość wysuszyłam w suszarce do grzybów.





Dla siebie zostawiłabym białe (i takie sobie jeszcze zrobię) ale na próbę potuszowałam je farbkami akrylowymi, a żółtą dodatkowo po żłobieniach przeleciałam czarnym pisakiem. Zresztą pewnie trafią na dziecięcą choineczkę a tam muszą być kolorowe.





Wyzwanie w KTM "Zrób sobie ozdobę choinkową":





***

Mam nadzieję, że i u Was świeci dziś cudne słoneczko i ogrzewa powietrze.
:)



25 komentarzy:

  1. Świetny pomysł :) Jak dzieciaki podrosną, to pewnie będziemy się bawić w takie rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są te Twoje zawieszki :) Bardzo mi się podobają kolory, jakie im nadałaś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. na święta w sam raz,śliczne

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne ozdoby! Bardzo oryginalne. Ciekawa jestem jak będą wyglądały białe ozdoby :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na ozdoby choinkowe, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne serduszka, zwłaszcza te białe. A z czego ta masa plastyczna??

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne :) Dziękujemy za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O, coś nowego! Bardzo ładne.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne! Będa wspaniała ozdobą świąteczna i nie tylko.

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne :) polecam zabawę zimną porcelaną :) cudownie się z niej tworzy :)
    Dzięki za udział w zabawie W KTM :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale świetne są te serduszka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękujemy za udział w zabawie KTM i zapraszamy do udziału w kolejnym miesiącu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Tez lubię sięgać po coś nowego. W najbliższej przyszłości spróbuję ale w klimacie jesiennym. Trzymaj kciuki żeby i mnie się udało ;)

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)