kategorie:

wszystkie (587) krzyżyki (383) zabawy (317) mix technik (97) kartki (41) ogólnie (39) hardanger (33) szyte (20) makrama (4)

piątek, 22 lutego 2013

Wygrałam rozdawajkę

na blogu Oli. Spodziewałam się książki J.L.Wiśniewskiego "Na fejsie z moim synem". Książka oczywiście dotarła i od razu zaczęłam ją czytać - jest zupełnie inna niż myślałam, ale podoba mi się




Przemiła Ola dołożyła jeszcze bardzo eleganckie, albumowe wydanie książki "Nursery rhymes in cross stitch" ze schematami krzyżykowymi i praktycznymi radami, co i jak można uszyć




oraz poszewkę na poduszkę z napisem "Love" , próbki kosmetyków (kremy, odżywki, maskarę) 



 Olu - Dziękuję :)

17 komentarzy:

  1. Serdecznie gratuluję wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale książki super!!!!!!!! gratulacje!!!!
    no i jest na czym głowę położyć w trakcie czytania;)
    i jeszcze sobie spa możesz zafundować, Ola o wszystkim pomyślała!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tak! Ot, taki pakiecik przyjemności :)

      Usuń
  3. Gratuluję wygranej i życzę przyjemnej lektury! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki - już czytam i podoba mi się :)

      Usuń
  4. Pogratulować! Jest czego...:)

    OdpowiedzUsuń
  5. super książka, gratuluję prezentów!

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się u ciebie:) Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, rozgość się proszę :)

      Usuń
  7. Wspaniały zestaw, same przyjemności :) Więc korzystaj!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wygranej rozdawajki! Super książki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam tą książkę i już ją przeczytałam. Jest zupełnie inna niż można się było tego spodziewać ;o) Miłej lektury ;o)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje!
    Muszę powiedzieć siostrze o tej książce, bo chyba przegapiła, a jest wielką fanką Wiśniewskiego.

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)