kategorie:

wszystkie (599) krzyżyki (388) zabawy (329) mix technik (104) kartki (42) ogólnie (39) hardanger (33) szyte (20) makrama (4)

środa, 13 lutego 2013

Za blogową przyjaźń

takie oto wyróżnienie przyznała mi Mariola i Anna oraz autorka blogu Realizacja marzeń, a także Justyna i Promyk.

Dziękuję Wam, Kochane, za to szczególne wyróżnienie:


Przekazuję je dalej cudownym osobom, które okazały mi wielkie wsparcie:
Dana, Justyna, Anna, Kasia, Renee, Elunia, Mariola, Promyk, lejdi-ana, Anarietta, Jabłoniee, Marina, Ata, First Indian Summerr, Moje małe rękodzieło, Iskierka, Ela, Nitka.

Waszych miłych słów nie zapomnę nigdy. Dziękuję, że jesteście :)

10 komentarzy:

  1. Gratuluję piękne wyróżnienie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję pięknie za wyróżnienie:) jest mi niezmiernie miło:)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest mi bardzo miło że i ja trafiłam do grona osób wyróżnionych przez Ciebie. Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Congratulations on the awards!

    Happy Valentine!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyróżnienia i dziękuję za wspomnienie mojej skromnej osoby :) Buziaki!:*

    OdpowiedzUsuń
  6. wow wchodzę czytam i nie wierzę własnym oczom....dziękuję

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)