kategorie:

wszystkie (594) krzyżyki (386) zabawy (324) mix technik (100) kartki (42) ogólnie (39) hardanger (33) szyte (20) makrama (4)

czwartek, 29 maja 2014

Romantycznie wg Gustava Klimta

czyli splecione nagie ciała w miłosnym uścisku, ale bez wulgarności. 
Dużo kolorowych ciapek, plamek, szlaczków i zygzaczków:


materiał kanwa 14ct. ecru
nici mulina Ariadna
czas 23,5 godz.
 rozmiar 60 x 74 krzyżyków

Właśnie z powodu haftowanych zawijasków, obrazek zgłaszam na wyzwanie w I Kropka "Esy floresy".

To jest mój drugi haft z tej miniaturkowej serii "Lovers". Teraz obydwie pary kochanków czekają na trzecią, nie wiem, czy się doczekają... 

Czy gdzieś świeci słońce?
Buziaki 
:)


26 komentarzy:

  1. Mama jest zakochana w Klimcie - wyszywała i tę małą serię i ogromny "Portret Adeli" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne są te obrazy Klimta, pięknie go oprawiłaś. Kiedyś widziałam świetne kubki z obrazami Klimta ale
    drogie były strasznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Romantico! :)
    Niestety na południu słońca nie świadczysz :(

    OdpowiedzUsuń
  4. świeci, świeci, u mnie za oknem na ten przykład.
    Parka szalenie kolorowa, myślisz, że to z tych ichszych uniesień?!
    Serdeczności słoneczne

    OdpowiedzUsuń
  5. Romantycznie - przepięknie wyszyte i oprawione, razem bardzo urokliwa praca! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie!!!
    U mnie słonka brak :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ladny obrazeczek! Iloma nitkami wyszywany? W Warszawie ponuro, chlodno, ale 2 razy wyjrzalo sloneczko! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :) Obrazek wyszywałam dwiema nitkami. Skoro słońce się Wam pojawiło to może idzie ku lepszemu...

      Usuń
  8. Bardzo podoba mi się ta seria, mam ją na liście obrazków, które chcę wyhaftować :-) Lubię Klimta :-)
    Ciepła i radosna wizja kochanków
    Melduję, że w Krakowie pada... spać mi się chce

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczny! Super ramkę znalazłaś.:) U mnie zachmurzenie duże...:(

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety nigdzie nie świeci, potwierdzam, że w Krakowie pada. :(
    Ładny obrazek, własne arcydzieło na ścianie. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Woohoo!! That's a hot design :D You worked wonders again, it's a lovely finish.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny haft! A do tego idealnie dobrana ramka. Całość wygląda super;)

    OdpowiedzUsuń
  13. To chyba jeden z najpopularniejszych obrazów Klimta, którego kopie wykorzystywane są do dekoracji różnych przedmiotów. Po raz pierwszy widzę go w postaci haftu - subtelnego, delikatnego, wykonanego ze smakiem. Jesteś dla mnie mistrzynią i utwierdzam się tylko w myśli, że nie ma takiego obrazu czy wzoru, którego nie mogłabyś przełożyć na haft :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się "Pocałunek", ale to strasznie dużo roboty, a tu taki mały przyjemny hafcik i do tego świetnie oprawiony.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniały obrazek idealnie wygląda w tej ramce prawdziwe cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Faktycznie psuje jak znalazł do wyzwania pt."Esy floresy".Życzę powodzenia.Obrazek prezentuje się wspaniale-a ramka jest bajeczna.
    Pozdrawiam u mnie świeci dziś słońce :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ooo ładny, Do tej pory jak spotkałam Klimta to były ogromniaste te obrazy a tu taki mały zgrabny

    OdpowiedzUsuń
  18. jak kochają to poczekają, znaczy się doczekają ;))
    fajne! powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny obraz. Aż chce się przytulić do bliskiej osoby :) Ładnie dobrałaś oprawę.
    U mnie też słonecznie i to aż za bardzo bo nieźle się nagimnastykowałam przy robieniu zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kiedyś bardzo lubiłam Klimta. Potem, gdy zaczął krzyczeć do nas ze wszystkich witryn sklepowych, chyba się trochę obraziłam na ten bum i jak by na przekór, bo przekorna ze mnie baba, odrzuciłam artystę. Ale widzę, że nie miałam racji. Haft wyszedł pięknie, jedynie zmieniłabym ramkę na mniej "neonową". Powodzenia w wyzwaniu!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Po raz pierwszy widzę taki wzór,śliczny obrazek:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny haft:) malowany jak obraz:)!

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna praca w idealnie dobranej oprawie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. No ciekawa interpretacja Klimta :) ja też dałabym jakąś bardziej stonowaną ramkę, żeby nie przyćmiewała tego pięknego haftu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. A co to za seria bo nie znam :(
    Obrazek przeuroczy i świetnie dopasowana ramka :)

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)