kategorie:

wszystkie (869) zabawy (580) krzyżyki (572) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

czwartek, 15 października 2015

Kartka dla Lwa

zodiakalnego, oczywiście. W moim odczuciu jest bardzo elegancka przez takie połączenie kolorów:


materiał karton granatowy + biały
nici metalizowane srebrne
czas 2,5 godz.




Na roboczym zdjęciu widać, jak wygląda schemat do haftu matematycznego i jakim sprzętem ja dziurkuję wzór:




Aby do weekendu, podobno ma być super pogoda, 20ºC. Zobaczymy ;)
Pa!
:)



26 komentarzy:

  1. oooo zachwycające. ta technika jest superowa, muszę sama spróbować, a widzę, ze sprzęt czysto specjalistyczny.
    Przepiękna kartka

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała...błyszcząca jak gwiazdozbiór na niebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo udana karteczka, pod każdym względem.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. lwisko jak się patrzy! Dostojna karteczka! Cyrkiel to. cyrkiel? Porządne, dobrze narzędzie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Haft matematyczny to dla mnie nadal zagadka. Kartka wyszła super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kusił mnie kiedyś haft matematyczny, ale to chyba z powodu jego nazwy nie wzięłam się do pracy ;) Nigdy nie lubiłam matematyki xD
    Lew fantastyczny! Sprzęt podobny posiadam również, więc może coś kiedyś wyhaftuję...;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna kartka, nigdy nie próbowałam haftu matematycznego i choć wygląda bardzo ładnie, wiem że to nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka piękna, co to za technika jest?

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna karteczka. Rzeczywiście eleganckie połączenie złota z granatem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Haftu matematycznego jeszcze nie próbowałam, Tobie wyszło bardzo fajnie :) Lewek będzie zadowolony!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna kartka, trzeba kiedyś spróbować choć raz, jak już znajdzie człowiek chwilę :) na razie podziwiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda fajnie, ale w ogóle nie pociąga mnie ten rodzaj haftu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł na oryginalną kartkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo ja jestem lew. :P
    Super wyszła

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też jestem Lew albo raczej Lwica ;) Fajnie wyszła karteczka!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna karteczka. Bardzo mi się podoba haft matematyczny, ale takich zdolności nie posiadam. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dawno nie zaglądałam a widzę, że i haftem matematycznym haftujesz :) zupełnie inna technika niż Twoje krzyżyki :) i nie tak męcząca oko jak przy krzyżykach :) Jak zawsze praca perfekcyjnie wykonana :)

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)