kategorie:

wszystkie (869) zabawy (580) krzyżyki (572) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

poniedziałek, 12 października 2015

Kosmiczne zawieszki

o których w sumie nie ma za bardzo co pisać. Mniejsze wielkości 4x6 cm, a większe mają 5x6 cm.

  
(opis dot. 1 szt.)
materiał kanwa plastikowa 14 ct. biała
nici mulina Ariadna
czas 2,5 godz.
rozmiar ok. 22 x 24 krzyżyków


Dziękuję za Wasze odpowiedzi pod poprzednim moim wpisem - wychodzi na to, że nadal będę robić po swojemu - lekko rozjaśniać zdjęcia, bo i tak każdy je na swoim monitorze widzi trochę inaczej.


Pozdrawiam poniedziałkowo (u mnie pada śnieg z deszczem).
:)



22 komentarze:

  1. Dokładnie jak napisałaś, kolor będzie różny u każdego...Fajne zawieszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zawieszki, fajny temat. W Krakowie tez śnieg, brrr...

    OdpowiedzUsuń
  3. wow one są śliczne- dla fana kosmosu czy do pokoju o takim wystroju mega!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne. Ten wzór fajnie wyglądałby na zakładkach do książek. Ufoludek mój faworyt ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. przezabawne są! Dla mnie bomba zawieszkowa!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zawieszki dla miłośnika kosmosu :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zawieszki. Jeśli dobrze widzę to są na plastikowej kanwie. Ciekawa jestem jakie będzie ich przeznaczenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z całą pewnością trafią w dziecięce łapki :)

      Usuń
  8. Fajne wzory, ufolek skradł moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mogłaś napisać po co Ci takie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robiłam je z myślą o dzieciach. Oliwka nie okazała zainteresowania a Antoś na razie za mały, więc poczekają sobie na razie ;)

      Usuń
  10. Gdzieś już widziałam te wzorki, bardzo mi się podobały. Tylko nie wiedziałam w jakim celu je wyhaftować, a tu taki super pomysł. Wyszły Ci świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kosmiczne ;) dla kogo te zawieszki?;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wzorki, fajnie to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)