kategorie:

wszystkie (869) zabawy (580) krzyżyki (572) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

środa, 21 października 2015

Podkładki jarzębinowe

uszyłam na jesienną porę. Dość energetyczne wyszły:



(opis dot. 1 szt. haftu)
materiał len naturalny 22 ct.
nici mulina DMC
czas 4 godz.
rozmiar 35 x 38 krzyżyków


Jeszcze zdjęcia w trakcie wyszywania oraz przymiarki kolorowych filców:


 


Schemat jarzębiny zaprojektowała Monika a ja go dla Niej przetestowałam. To jest moja interpretacja tego wzoru: nie zrobiłam półkrzyżykowego cienia, podpisu i rameczki wokół wzoru.Wyszywało się przyjemnie więc powstały 2 sztuki. Dane techniczne są umieszczone pod zdjęciem głównym. Monika zajmuje się tworzeniem schematów krzyżykowych (oczywiście pięknie wyszywać też potrafi) i ma ich na swoim koncie pokaźną ilość. Zresztą ta Jarzębina jest częścią większej serii "Skarby ziemi - liście z owocami drzew". Zajrzyjcie do Niej, na pewno znajdziecie coś dla siebie.


Podkładki uszyłam specjalnie dla Edyty, która zaproponowała bym przygotowała kurs do Jej magazynu o wnętrzach „DIY Home”. Tak wygląda aktualna okładka:




Zatem zapraszam Was do przejrzenia zawartości najnowszego numeru. Znajdziecie w nim ładne inspirujące zdjęcia, ciekawe artykuły i tutoriale z różnych dziedzin rękodzieła. Szczególnie zapraszam na stronę 26 i 27, gdzie zobaczycie efekt naszej współpracy (Edyty, Moniki, mojej):





Monice i Edycie dziękuję za miły kontakt. Dziewczyny, współpraca z Wami była czystą przyjemnością.
:)

Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego!
:)



38 komentarzy:

  1. Podkładki ślicznie wyszły.
    O tak, Monika projektuje bardzo ładne wzory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też testowałaś to wiesz jak to jest :)
      Dziękuję!

      Usuń
  2. Bardzo fajne wykorzystanie haftu !
    Gratuluję publikacji !

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Piękne podkładki, więc na publikację zasługują bez dwóch zdań. Wybrałaś najlepszy kolor!;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne podkładki, aż szkoda ich używać by ich nie poplamić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne podkladki, a wzor ciekawy:) Gratuluje takiej fajnej publikacji! A o magazynie pierwsze slysze. To jest tylko online, czy w sklepach tez mozna kupic?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki.
      To jest wydanie internetowe, kto wie, może kiedyś będzie papierowe ;)

      Usuń
  6. Ale piękne jarzębinowe podkładki, śliczniutkie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyszły prześlicznie! Dla mnie jarzębina to jeden z najpiękniejszych darów, jaki daje nam jesień :)
    A gazetkę jutro kupię i z ogromną przyjemnością pooglądam :) Pozdrawiam i gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Poprawka, nie kupię, ale już przeglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale pięknie wyszły !!!
    nie znałam tego magazynu. z moimi pomysłami i potrzebami na pewno muszę zajrzeć i z czegoś skorzystac dzieki

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne podkładki i super kursik, bardzo dziękuję za przygotowanie i udostępnienie mi go :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne, na osłodę deszczowych dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. A propos jarzębiny tak się dzisiaj zastanawiałam, czy produkują jeszcze taką w czekoladzie. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale super wyszły!! Gratuluję zaistnienia w gazetce :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Violu, dziękuję za przetestowanie piękną prezentację jarzębiny :)
    Kiedy pokazałaś wstępnie wykonane haty, bardzo spodobała mi się Twoja wersja. Na Fb były wiele głosów za usunięciem ramki, ale były i takie co pisały, że lepiej zostawić i każdy zrobić wedle swojego wyobrażenia. Bardzo podoba mi się Twoje podejście, które pokazuje, że ten haft może równie dobrze wyglądać z ramką jak i bez niej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło słyszeć, że moje prace Ci się podobają. Mnie zachwycają Twoje wzory. Wić miłość jest obopólna :)
      Z tej ramki musiałam zrezygnować, bo mój materiał nie jest idealnie równy w pionie i poziomie, dlatego ramka wyszłaby lekko prostokątna. A w moim odczuciu takie male podkładki pod kubki muszą być regularne w kształcie, albo kwadraty, albo koła :)

      Usuń
  15. Fajny wzór i podkładki wyszły pięknie, gratuluje tak owocnej współpracy i życzę powodzenia w wyzwaniach:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne podkładki! Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne! Gratuluje publikacji :)
    Na przykładzie jarzębiny widać jakie cuda potrafi sprawić kontur :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Uszyłaś super podkładki i jakie na czasie :).
    Fajny pomysł z wykorzystaniem filcu zamiast materiału.

    Gratuluję współpracy :).

    OdpowiedzUsuń
  19. Cały czas kombinowałam co może być bożonarodzeniowego na literę "k" i w końcu wymyśliłam, że pewnie chodzi Ci o kominek. Ale, to nie to hihi :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już nie wiem co masz na myśli. Jednak nie jest, to nic na "k" ;).

      Usuń
  20. Świetny jest Twój pomysł na oprawę, śliczny haft, wzorek piekny. Nie ma to jak dobra współpraca :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak zwykle pięknie, jak zwykle pomysłowo, jak zwykle perfekcyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne są! jakbym ja tak potrafiła to na jesień zrobiłabym podkładki, obrus :D i serwetki na stół przepiękny wzorek! Niestety ja nie potrafię utrzymać igły prosto w rękach także podziwiam twoją pracę!
    Pozdrawiam i zapraszam Cię również do mnie na bloga :)
    www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  23. wspaniałe podkładki! : )
    dziękuję za udział w wyzwaniu CraftFun, Aśko_DT

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu CherryCraft :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Podziwiam takie hafty! Dziękuję za udział w wyzwaniu CRAFTfun.

    OdpowiedzUsuń
  26. piękne i takie delikatne :)))
    dziękujemy za udział w wyzwaniu Cherry Craft :))

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)