kategorie:

wszystkie (557) krzyżyki (361) zabawy (287) mix technik (83) kartki (40) ogólnie (39) hardanger (32) szyte (20) makrama (3)

środa, 21 października 2015

Podkładki jarzębinowe

uszyłam na jesienną porę. Dość energetyczne wyszły:



(opis dot. 1 szt. haftu)
materiał len naturalny 22 ct.
nici mulina DMC
czas 4 godz.
rozmiar 35 x 38 krzyżyków


Jeszcze zdjęcia w trakcie wyszywania oraz przymiarki kolorowych filców:


 


Schemat jarzębiny zaprojektowała Monika a ja go dla Niej przetestowałam. To jest moja interpretacja tego wzoru: nie zrobiłam półkrzyżykowego cienia, podpisu i rameczki wokół wzoru.Wyszywało się przyjemnie więc powstały 2 sztuki. Dane techniczne są umieszczone pod zdjęciem głównym. Monika zajmuje się tworzeniem schematów krzyżykowych (oczywiście pięknie wyszywać też potrafi) i ma ich na swoim koncie pokaźną ilość. Zresztą ta Jarzębina jest częścią większej serii "Skarby ziemi - liście z owocami drzew". Zajrzyjcie do Niej, na pewno znajdziecie coś dla siebie.


Podkładki uszyłam specjalnie dla Edyty, która zaproponowała bym przygotowała kurs do Jej magazynu o wnętrzach „DIY Home”. Tak wygląda aktualna okładka:




Zatem zapraszam Was do przejrzenia zawartości najnowszego numeru. Znajdziecie w nim ładne inspirujące zdjęcia, ciekawe artykuły i tutoriale z różnych dziedzin rękodzieła. Szczególnie zapraszam na stronę 26 i 27, gdzie zobaczycie efekt naszej współpracy (Edyty, Moniki, mojej):





Monice i Edycie dziękuję za miły kontakt. Dziewczyny, współpraca z Wami była czystą przyjemnością.
:)

Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego!
:)



38 komentarzy:

  1. Podkładki ślicznie wyszły.
    O tak, Monika projektuje bardzo ładne wzory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też testowałaś to wiesz jak to jest :)
      Dziękuję!

      Usuń
  2. Bardzo fajne wykorzystanie haftu !
    Gratuluję publikacji !

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Piękne podkładki, więc na publikację zasługują bez dwóch zdań. Wybrałaś najlepszy kolor!;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne podkładki, aż szkoda ich używać by ich nie poplamić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne podkladki, a wzor ciekawy:) Gratuluje takiej fajnej publikacji! A o magazynie pierwsze slysze. To jest tylko online, czy w sklepach tez mozna kupic?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki.
      To jest wydanie internetowe, kto wie, może kiedyś będzie papierowe ;)

      Usuń
  6. Ale piękne jarzębinowe podkładki, śliczniutkie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyszły prześlicznie! Dla mnie jarzębina to jeden z najpiękniejszych darów, jaki daje nam jesień :)
    A gazetkę jutro kupię i z ogromną przyjemnością pooglądam :) Pozdrawiam i gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Poprawka, nie kupię, ale już przeglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale pięknie wyszły !!!
    nie znałam tego magazynu. z moimi pomysłami i potrzebami na pewno muszę zajrzeć i z czegoś skorzystac dzieki

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne podkładki i super kursik, bardzo dziękuję za przygotowanie i udostępnienie mi go :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne, na osłodę deszczowych dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. A propos jarzębiny tak się dzisiaj zastanawiałam, czy produkują jeszcze taką w czekoladzie. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale super wyszły!! Gratuluję zaistnienia w gazetce :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Violu, dziękuję za przetestowanie piękną prezentację jarzębiny :)
    Kiedy pokazałaś wstępnie wykonane haty, bardzo spodobała mi się Twoja wersja. Na Fb były wiele głosów za usunięciem ramki, ale były i takie co pisały, że lepiej zostawić i każdy zrobić wedle swojego wyobrażenia. Bardzo podoba mi się Twoje podejście, które pokazuje, że ten haft może równie dobrze wyglądać z ramką jak i bez niej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło słyszeć, że moje prace Ci się podobają. Mnie zachwycają Twoje wzory. Wić miłość jest obopólna :)
      Z tej ramki musiałam zrezygnować, bo mój materiał nie jest idealnie równy w pionie i poziomie, dlatego ramka wyszłaby lekko prostokątna. A w moim odczuciu takie male podkładki pod kubki muszą być regularne w kształcie, albo kwadraty, albo koła :)

      Usuń
  15. Fajny wzór i podkładki wyszły pięknie, gratuluje tak owocnej współpracy i życzę powodzenia w wyzwaniach:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne podkładki! Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne! Gratuluje publikacji :)
    Na przykładzie jarzębiny widać jakie cuda potrafi sprawić kontur :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Uszyłaś super podkładki i jakie na czasie :).
    Fajny pomysł z wykorzystaniem filcu zamiast materiału.

    Gratuluję współpracy :).

    OdpowiedzUsuń
  19. Cały czas kombinowałam co może być bożonarodzeniowego na literę "k" i w końcu wymyśliłam, że pewnie chodzi Ci o kominek. Ale, to nie to hihi :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już nie wiem co masz na myśli. Jednak nie jest, to nic na "k" ;).

      Usuń
  20. Świetny jest Twój pomysł na oprawę, śliczny haft, wzorek piekny. Nie ma to jak dobra współpraca :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak zwykle pięknie, jak zwykle pomysłowo, jak zwykle perfekcyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne są! jakbym ja tak potrafiła to na jesień zrobiłabym podkładki, obrus :D i serwetki na stół przepiękny wzorek! Niestety ja nie potrafię utrzymać igły prosto w rękach także podziwiam twoją pracę!
    Pozdrawiam i zapraszam Cię również do mnie na bloga :)
    www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  23. wspaniałe podkładki! : )
    dziękuję za udział w wyzwaniu CraftFun, Aśko_DT

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu CherryCraft :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Podziwiam takie hafty! Dziękuję za udział w wyzwaniu CRAFTfun.

    OdpowiedzUsuń
  26. piękne i takie delikatne :)))
    dziękujemy za udział w wyzwaniu Cherry Craft :))

    OdpowiedzUsuń
  27. przepiękne jarzębinki wyszły!

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)