kategorie:

wszystkie (869) zabawy (580) krzyżyki (572) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

piątek, 6 stycznia 2017

Myszka z książką

to również praca mojej Mamy:


materiał kanwa 16 ct. biała
nici mulina Ariadna
czas ... godz.
rozmiar 62 x 57 krzyżyków



I jeszcze Myszka na tamborku:




Muszę poszukać dla Mamy jakiś kolejny wzorek, który w Kołderkowie na pewno się przyda.

***

Reniferki dziękują za słowa uznania a ja razem z nimi!
:)



19 komentarzy:

  1. Myszka urocza :-) I ja juz dumam co tu wyhaftowac na kwadratach :) Milutkiego wieczorku !

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejna piękna :) I uczona :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są takie małe hafciki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny haft na piękny cel :) Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodka myszka!
    Szkoda, że moja mama już nie wyszywa, a ma tyle czasu...

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna mysia :) I na dodatek milosniczka czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza..tylko jak to jest...talent po mamusi, czy po córuni?;P

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)