kategorie:

wszystkie (869) zabawy (580) krzyżyki (572) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

wtorek, 17 stycznia 2017

Zakładka z ptaszkiem en face

wśród wirujących płatków śniegu:


materiał len naturalny 23 ct.
nici mulina Ariadna
czas 1,5 godz.
rozmiar 26 x 44 krzyżyków




Zdjęcie zrobione zanim z kawałka szmatki powstała zakładka:




Jest czerwony i jest zima, więc Ptaszor frunie do Adrianny - banerek jest też z prawej strony bloga:




A tak wyglądają dwa ptaszki razem:




 Pozdrawiam!
:)



35 komentarzy:

  1. śliczna! bardzo lubię Twoje zakładeczki :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka piękna zakładka :) Motyw ptaszka jest przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna parka :) Zakładki to takie Twoje robótkowe logo! Od razu wiadomo kto je zrobił :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oh wow ale piękna !!! podkradłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie zakładki wychodzą Ci rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze ptaszki.
    Świetne zakładki, których zawsze potrzeba więcej niż jedna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooo! Rozczuliłam się, ptaszek miodzio!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. no normalnie cuuudności!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeurocze są te ptaszory. Używałabym obu na raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tego ptaszorka już gdzieś widziałam...
    Świetnie się prezentuje na zakładce!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna zakładka, ptaszek jest niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uroczy ptasior :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Uroczy ptasior :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne ptaszorki ;) W tym roku jeden przyleciał do mnie wraz ze swiateczną karteczką - jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
  15. Super ptaszorki:) Bardzo mi się te wzorki podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ptaszki są urocze a zakładki robione na lnie mają w sobie wiele elegancji.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ptaszorki jak malowane, mają świetne czapki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super. Przypomniałaś mi, że w tamtym roku wyhaftowałam te ptaszory i zupełnie o nich zapomniałam. Muszę je odnaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo słodkie ptaszki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo urokliwe zakładki, takie elegantki! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  21. Z taką zakładką to można czytać :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  22. Matko jedyna! Maleńkie cudeńka. Ile perfekcji, ile uroku! Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wowwww ! Same śliczności ! Pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)