kategorie:

wszystkie (870) zabawy (581) krzyżyki (573) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

sobota, 4 lutego 2017

Nagroda od KTM

za podzielenie się przepisem na te ciasteczka. Paczkę dla mnie przygotowała Karto_flana (odwiedźcie koniecznie Jej blog i zobaczcie jak wywija szydełkiem). 

Takie wspaniałości dostałam:




Przepiśnik jest pięknie wydany i już nabrałam ochoty na zrobienie babeczek z rabarbarem (który zastąpię jabłkami z żurawiną), według przepisu, na którym po raz pierwszy książka mi się otwarła. Śliczna ręcznie robiona karteczka stoi na biurku i robi mi smaka na lody. Pysznych nadziewanych czekoladek już nie ma ;) Słoik z konfiturą na razie zadaje szyku w kuchni i czeka aż skończy się inny otwarty dżem. Beziki (obok anyżków) to moje ulubione słodycze od zawsze i na zawsze! A silikonowe barwne foremki na babeczki/malutkie tarty to strzał w dziesiątkę - rozglądałam się za takimi ostatnio :) 

Dziękuję!


***

Pozdrawiam wszystkich cieplutko i lecę zabrać się za jakieś robótki, bo terminy wyzwań się zbliżają a ja w czarnej d... ;)



15 komentarzy:

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)