kategorie:

wszystkie (869) zabawy (580) krzyżyki (572) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

wtorek, 14 lutego 2017

Zakładka z sowami na drzewie

w wyraźnie wiosennych już barwach. Haftowało mi się ją bardzo przyjemnie. Sówki wyszyłam pełnymi krzyżykami a drzewko z listami - półkrzyżykami.


 materiał len naturalny 23 ct.
nici mulina Ariadna
czas 3 godz.
rozmiar 26x85 + 5x9 krzyżyków


Rzut okiem na hafcik z mniejszej odległości:




Udało mi się też zrobić zdjęcie na etapie powstawania:




Ptaszki posyłam do Adrianny - banerek jest też z prawej strony bloga:




Dziękuję za kolejne spotkanie.
Pozdrawiam cieplutko i dużo miłości życzę.
:)


23 komentarze:

  1. Śliczna zakładka z sówkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna, cudowna, przeuroczy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna zakładka! Czuć wiosnę w jej barwach!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna zakładka.
    Ja opuściłam poprzedni etap, żeby tylko metalowych nie pokazywać. Może teraz uda mi się coś przygotować.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wypracowałaś już swój styl w tworzeniu zakładek. Świetna, jak wszystkie pozostałe.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. delikatnie i subtelnie Violu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna zakładka. Co raz bardziej lubię półkrzyżyki, dają bardzo fajny efekt :) Życzę wiosny na dziś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna zakładeczka. Bardzo delikatna :)Lubie takie kolorki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne sówki! Na pierwszym miejscy w galerii http://hafciarkablog.blogspot.com/p/sal-zakadki-galeria.html
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna zakładka. Chyba muszę przyjść do Ciebie na korepetycje - jak zakończyć zakładkę . U mnie hafcik już maja leży, a jak nie wiem jak skończyć :*

    Pozdrawiam !


    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyszła!!! Sówki urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam motyw z sówkami, a zakładeczka jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocze sówki zagościły na Twojej zakładce :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Superowa zakładka, rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne są Twoje sowy. Wspaniała zakładka:):):):):)

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)