kategorie:

wszystkie (549) krzyżyki (356) zabawy (279) mix technik (82) kartki (40) ogólnie (39) hardanger (32) szyte (20) makrama (3)

sobota, 25 lutego 2017

Przydasie dostałam

od Iwonki prowadzącej blog "W czasie wolnym...". Oprócz kanw DMC w dwóch kolorach, całej masy mulinek, w paczce znalazłam śliczną handmade'ową karteczkę i lawendową saszetkę oraz pyszne smakowe herbatki:




Kochana, bardzo Ci dziękuję!
:)


Pozdrawiam wszystkich wraz z promykami słońca, które przygrzewa za oknem.
:)


22 komentarze:

  1. Śliczności kochana dostałaś.. Moje gratulacje.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydasie przydatna rzecz ;) Teraz będziesz musiała się pochwalić ich wykorzystaniem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję pięknych prezentów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała paczka :) Iwonka ma wielkie serce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję pięknego prezenciku :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe,po prostu zazdroszczę tych przydasi i nic na to nie poradzę .Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, zazdroszczę, przydasie zawsze mile widziane :)

    OdpowiedzUsuń
  8. miła i przydatna niespodzianka

    OdpowiedzUsuń
  9. Całe mnóstwo wspaniałości!

    OdpowiedzUsuń
  10. Violu, cała przyjemność po mojej stronie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ekstra przydasiowy upominek.Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  12. Miły gest i jak dużo radochy sprawił :D Super!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały upominek, sama radość :D

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)